Gå til innhold

Diare over lengre tid et tegn på graviditet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prevensjonsmiddelet vi for tiden bruker er å hoppe av i svingen, så en graviditet kan jo oppstå. I nesten halvannen uke nå har jeg hatt diare. Det rare med dette er at jeg kan være grei i to-tre dager, for så å være på'n igjen. Jeg føler også kvalme og tretthet, som kan være tegn på så mangt. Det er en nokså kraftig direa, for å si det sånn.. Føler jeg tisser når jeg bæsjer. Det er tynt som vann, dersom jeg skal være detaljert..

Synes å ha lest at langvarig diare kan være et tegn på graviditet? Har du opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært løs i magen de første ukene av svangerskapene (3 stk), men om det er et typisk tegn på graviditet vet jeg ikke, eller om det bare er jeg som er litt rar. De fleste andre skriver om forstoppelse, men her er det altså motsatt =D Du får ta en test så får du vite det sikkert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at en kan være dårlig i magen jeg da. Har samme problemet her, + at mensen ikke viser tegn til å komme... Sku hatt den i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid og har hatt løs mage siden uke 3, venter i lengsel på den beryktede forstoppelsen. Men jeg ville nok tatt en test hvis jeg var deg. Husk å drikke masse hvis du har diare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanntynn diaré med tilhørende kvalme og tretthet i over en uke ville jeg gått til legen med uansett, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det skrev feil har hatt vanntynn diare i flere uker, og er enig med deg at man burde gå til lege. Men jeg fikk vite at dette var ganske vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravide pleier å bli forstoppet, og det er vanskelig å få gått ordentlig på toalettet.

Diare er ikke spesielt vanlig blant gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanntynn diarè er tegn på mage- tarminfeksjon, ikke graviditet. Å ha litt løs avføring er noe helt annet enn vanntynn diarè! Og ja, både løs avføring og forstoppelse er vanlig for gravide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...