Gå til innhold

Hvordan fungerer froskestilling i bæresjal?


Piri Formis

Anbefalte innlegg

Jeg har et elastisk bæresjal (Moby) som jeg ikke får til å bruke. Har forsøkt froskestilling inni en lomme på sjalet, men da hylskrek babyen. Har forsøkt sette henne i krysset med et bein ut til hver side, og det funket i maks to minutter før hun begynte å gråte (så lenge det var spennende å se seg rundt).

Går det an å sette henne i froskestilling i krysset? Og hva gjør dere med nakken?

Vesla er 1-2 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun er så liten skal hun ligge i froskestilling lommene. Søk opp en video på youyube, så skjønner du det nok :) Ikke gi opp etter et par minutter med skriking, gi det litt tid og se om hun roer seg

Endret av Nuppa_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at knebøy, det gjør susen. Og de videoene på YouTube er veldig gode :-) Her lå han i froskestilling først og nå som han snart er tre måneder har han lagt mot meg med beina ut, sovner nesten med en gang. Det blir lettere for hver gang, så ikke gi opp :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tettinntil.creocommunico.com/pages/elastiskfrosk.php

Jeg fikk aldri til den måten der, men skal sies at jeg begynte med sjal etter hun sluttet med froskestilling. :)

Så jeg bruker denne: http://tettinntil.creocommunico.com/pages/omsluttetkryssmage.php

Og snuppis blir ofte pissesur når jeg putter henne i bæretøyet, men ca et minutt etter jeg har begynt å gå så blir det stille og etter omtrent ti minutter sovner hun. :)

Edit: Glemte å skrive at forumet på tettinntil er veldig bra, der kan du spørre i vei om bæring (egentlig det meste annet også) og folk er veldig flinke og ivrige på å svare. :)

Endret av Galadr1el
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Kombinasjonen youtube og knebøy gjorde susen! Nå får vi det til, snuppa sovner etter et par minutter. Er så glad!! :hoppendeglad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...