Gå til innhold

Fy faen så deilig dansepartneren til Anders Jacobsen er i Skal vi danse!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente, jeg er hetrofil, men herregud jeg klarer ikke å la være å niglo på den dama. Jeg blir nesten deprimert når jeg ser på henne. Tenk å ha en sånn fantastisk kropp og å kunne bevege seg slik. Og så var hun kjempefin på håret. Elena heter hun visst.

:hjerte::pls::hjertesmil::bond::strix::foto::romeo::yvonne::hjerter_rundt::sengekos::humpe::sikle::wow::rodmer::hjerter:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Værsågod, jeg bare korrigerte deg litt. ;)

Så du finner aldri mennesker av samme kjønn sexy?

Fy faen jeg blir nesten litt lesbisk av å se henne :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du finner aldri mennesker av samme kjønn sexy?

Fy faen jeg blir nesten litt lesbisk av å se henne :wow:

Det finnes mange jeg kan konstatere er sexy.

Men jeg har aldri følt for å bruke den smiley-rekka di ;)

Vær gjerne litt lesbisk du, eller rett og slett bi som det egentlig heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De passer veldig bra som dansepar. Atle og Marianne var også en hot kombinasjon.

Forresten: Sorry Numme, men du er enda mer klønete programleder enn sønnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Elena er sexy, er også jente! Men jeg mener nå at Jacobsen var desidert mer sexy en henne! Fy fankern hvor HOT han var i den dansen!! Så dere blikket hans eller?! Minnet meg faktisk om Patrick Swayze i Dirty Dancing :hjerter:

:wow::wow::wow: sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Sorry Numme, men du er enda mer klønete programleder enn sønnen din.

Hva er galt med Thomas Numme (senkveld) som programleder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant selv Min lenke

Synes ikke hun var noe spesielt pen? Men har ikke sett henne i skal vi danse heller da...

Du må nesten se henne danse. Jeg skulle ønske jeg kunne danse slik. Og så var hun så fin på håret i dag. Hun har fått en lysere brunfarge slik at hun ikke ser så "stram" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Elena er sexy, er også jente! Men jeg mener nå at Jacobsen var desidert mer sexy en henne! Fy fankern hvor HOT han var i den dansen!! Så dere blikket hans eller?! Minnet meg faktisk om Patrick Swayze i Dirty Dancing :hjerter:

:wow::wow::wow: sier jeg bare!

Hehe seriøst? Jeg var lenge sikker på at han var homofil, men så såg jeg tilfeldigvis at han hadde fått barn og har gifta seg. Hehe.. Men flink var han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe seriøst? Jeg var lenge sikker på at han var homofil, men så såg jeg tilfeldigvis at han hadde fått barn og har gifta seg. Hehe.. Men flink var han :)

Homofil eller ikke, dritsexy var han :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med Thomas Numme (senkveld) som programleder?

Han er klønete, stotrete og elendig på regissert smalltalk.

Takket være Harald Rønneberg og kjemien dem imellom, funker det på Senkveld.

Pappa Numme funker ikke i SVD, det er helt tydelig at han er utenfor sitt element.

Innimellom virker det som han tenker "*sukk*, hva f... sa jeg egentlig ja til".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Elena er sexy, er også jente! Men jeg mener nå at Jacobsen var desidert mer sexy en henne! Fy fankern hvor HOT han var i den dansen!! Så dere blikket hans eller?! Minnet meg faktisk om Patrick Swayze i Dirty Dancing :hjerter:

:wow::wow::wow: sier jeg bare!

Er ikke mye puslete hoppgutt der mer, nei :rodmer:

*yum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Jeg er enig i at Elena er sexy, er også jente! Men jeg mener nå at Jacobsen var desidert mer sexy en henne! Fy fankern hvor HOT han var i den dansen!! Så dere blikket hans eller?! Minnet meg faktisk om Patrick Swayze i Dirty Dancing :hjerter:

:wow::wow::wow: sier jeg bare!

Enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Elena er sexy, er også jente! Men jeg mener nå at Jacobsen var desidert mer sexy en henne! Fy fankern hvor HOT han var i den dansen!! Så dere blikket hans eller?! Minnet meg faktisk om Patrick Swayze i Dirty Dancing :hjerter:

:wow::wow::wow: sier jeg bare!

Blir for puslete og femi for meg :) Men flink var han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og Elena er bare supersexy! Ikke sånn at jeg vil ha sex med henne, jeg vil bare VÆRE henne - hahahaha!

Kroppen til Nadya er også helt syyyk... Dansing som treningsform er tydeligvis veien å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...