Gå til innhold

Skjønner ingenting..


Thea1994

Anbefalte innlegg

Heisann..

Jeg var på vanlig kontroll på igår. Er 31+5 på vei, og hos legen merket de at jeg hadde høyt blodtrykk(155/90) og en del proteiner i urinen. Han ville at vi skulle sjekke dette med føden og ble sendt opp dit. Tok CTG som var helt fin, og blodprøvene var fine.

Men hadde fremdeles høyt blodtrykk og proteiner i urinen. Fikk beskjed om å dra hjem, og slappe helt av. Siden jeg hadde en mild svangerskapsforgiftning.. Men om jeg

Merket noe hodepine, flimmring for øyene og slikt skulle vi ringe opp med en eneste gang..

La meg tidlig igår kveld, men fikk ikke sove pga jeg ble kvalm, svimmel og hadde hodepine. Ringte opp å fikk beskjed om å bare komme opp.. Men der oppe var blodtrykket helt normalt(120/66) og var mye mindre proteiner i urinen.. Ble sendt hjem og fikk beskjed om å gå

Til legen på mandag for ny kontroll..

Hva kan dette være?? Blir jo bekymret.. Håper noen kan svare meg:) kanskje jeg bare har vært stresset og slikt? Nei huff.. Vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du hoven i hender og føtter? Trøtt? Jeg syns du skal være litt på vakt. Har selv født et barn i uke 30 pga av svangerskapsforgiftning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe hevelser i kroppen enda. Men er trøtt og sliten, og er absolutt ikke i den formen jeg pleier å være i.. Har ikke noe magesmerter nå, så får vel bare være på vakt resten av heljen å se .. Tusen takk for svar iallefall.

Blir jo bekymret når sånt skjer, og ikke vet hvorfor :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet jeg kunne svare deg med noe. Men kan ikke. Vil bare si at du må høre og føle på kroppen din. Er du ikke fornøyd med legens svar, så ikke gi deg før du føler deg trygg. Gå til en annen lege om du føler du må det.

Ønsker deg så mye lykke til. Det går helt sikkert fint. Det bruker som oftest det. Men skjønner det kan være skummelt.

Prøv å ikke stress. Pust med magen, så blir ikke den lille der inne stresset heller.

:gravid::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke tenke på det, for alt var jo bare bra med lillegutt i magen, det så vi jo på både CTG og ultralyd..

Men lurer jo veldig på hva det kan være med hensyn til at jeg hadde så høyt blodtrykk og proteiner i urinen. Syntes det er litt skummelt jeg., og at det bare ble borte helt plutselig

Men får se hva legen min sier på mandag, han er heldigvis veeeeldig grei :-) er sånn tålig i form nå iallefall, trøtt og sliten og litt hodepine.. Fikk jo beskjed av føden at hvis jeg følte meg veldig dårlig og slikt måtte vi bare ringe igjen.. Får se åssen det blir imorgen. Tar d bare med ro og slapper av som jeg har fått beskjed om:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...