Gå til innhold

to uker etter keisersnitt,fremdeles utslitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er sliten konstant. de gangene jeg har hatt barnevakt den siste uka har jeg kunnet hvile.

er litt redd for å få sånn svangerskapsdepresjon, eller hva det heter, så derfor jeg spør. Er grinete og humørsyk og sliten sliten sliten. Vil bare grine av og til.

har en på 2 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To uker etter et keisersnitt er jo ingenting? Ikke rart du er sliten enda. Men føler du manglende glede i tillegg bør du jo være litt på vakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hele tiden, slett ikke, men når jeg er grinete blir det veldig langt ned,for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte flere måneder på å komme meg etter keisersnittet. Hadde som deg en liten en fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte lang tid på å komme meg fysisk etter snittet og kjente ettervirkninger senest i går på første trening etter ks! Brukte også lang tid på å skjønne for en stor operasjon det egentlig er og at det er lov å være sliten og redusert "bare" av den grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hele tiden, slett ikke, men når jeg er grinete blir det veldig langt ned,for å si det sånn..

Jeg var akkurat lik og jeg hadde det egentlig ganske fint! :) tror det er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk.. er så redd for at det skal være mer.

Jeg håper for din del at det ikke er noe mer! :klem:

Jeg skjønte ikke at det var noe galt før etter nesten 5-6 uker.. Altså, jeg trodde jeg bare var sliten. Ingen glede, ingen følelse av mestring, ingen morsfølelse fikk meg jo til å innse at jeg har en fødselsdepresjon. :grine:

Men jeg får hjelp og har tro på at depresjonen blir borte igjen! Det er allerede flere ting som har blitt mye bedre, men alt er ikke på stell ennå og barnet mitt er snart 3 mndr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sliten konstant. de gangene jeg har hatt barnevakt den siste uka har jeg kunnet hvile.

er litt redd for å få sånn svangerskapsdepresjon, eller hva det heter, så derfor jeg spør. Er grinete og humørsyk og sliten sliten sliten. Vil bare grine av og til.

har en på 2 år fra før.

Eh...andre blir slitne og er utslitt i over 1 år etter vaginal fødsel eller keisersnittet.

Har du veldig urealistiske forventninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg på sykehuset i fire dager,og var i fin form etterpå,måtte tømme en blodkake, men that's it,liksom. Følte meg ikke sliten eller noe sånt. Så det er mest derfor, og da var det jo haste-keisersnitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og da var det jo haste-keisersnitt.

Haste.kesiesnitt kanm ofte være de aller beste fødslene, fordi legen gir narkose, og helsepersonellet henter ut babyen med en gang. Smertefritt og effektivt. Så må selvsagt operasjonssåret vokse og gro, og mor kan ikke bær på 6 uker, men det går fint, slik er jo alle operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...andre blir slitne og er utslitt i over 1 år etter vaginal fødsel eller keisersnittet.

Har du veldig urealistiske forventninger?

Selv om ANDRE blir veldig slitne, så har da virkelig TS grunn til å bli bekymret om hun føler hun er unormalt sliten!!

Blir det samme som å si at "du kan ikke klage over at du er sulten når barn i Afrika sulter i hjel!"

TS har vært gjennom graviditet/barsel før, så hun vet nok hvordan det er, tror du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haste.kesiesnitt kanm ofte være de aller beste fødslene, fordi legen gir narkose, og helsepersonellet henter ut babyen med en gang. Smertefritt og effektivt. Så må selvsagt operasjonssåret vokse og gro, og mor kan ikke bær på 6 uker, men det går fint, slik er jo alle operasjoner.

Syns du skal gi deg med alkoholen nå, helga er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haste.kesiesnitt kanm ofte være de aller beste fødslene, fordi legen gir narkose, og helsepersonellet henter ut babyen med en gang. Smertefritt og effektivt. Så må selvsagt operasjonssåret vokse og gro, og mor kan ikke bær på 6 uker, men det går fint, slik er jo alle operasjoner.

Fikk epidural, men ikke noe mer,samme som denne gangen.

Keisersnitt er 6ukers frist på å ikke løfte uansett,den delen er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...