Gå til innhold

Venner i Drammen.


momo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres glimrende ut. Jeg kommer. Hvis dere bare er to er det fint om dere huker tak i meg. Ildrødt hår, så jeg er lett å finne... He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, da er vi 4 stk. Registrertgjest, Vulgaris, Calachi og meg. Dette blir spennende og koselig :)

Og er det flere som har lyst til å være med er det bare å henge seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Ikke sikkert dere ser dette før dere drar, men jeg bare lurer på hvordan jeg skal finne dere/kjenne dere igjen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, du! :) Jeg hadde det veldig hyggelig, håper vi kan gjenta det om ikke så altfor lenge!! :) Ha en god helg, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He i :) veldig hyggelig sist ja, kanskje vi kunne sett om vi ikke fant noe quizz eller lignende som vi (såvidt) snakket om? Gjorde et lite google søk og fant et på Henriks på (annahver) torsdag, men vet ikke om det fortsatt eksisterer : p Fant også en på Unique, men det var på onsdager og da kan ikke jeg hvertfall.

Ellers så kunne vi jo funnet på noe annet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriks er stengt, og quizzen på Unique er under møtet til Drammens-ølets Venner (dere finner meg der hver onsdag 20.30 :) ). Annenhver torsdag er det visst popquiz på Unique (denne uka - tenkte meg dit), den skal være bra. Poker tirsdager, Backgammon mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popquiz trenger jo ikke være så dumt:p jeg kan dessverre ikke denne torsdagen, men om to uker er jeg med hvis det er stemning for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skulle prøvd oss på en quiz-kveld torsdag 27.september da (hvis det var den torsdagen du siktet til Registrertgjest?),hvis det er andre som kan da? Er jo en stund til, men. Også er det vel bare for andre i tråden her også å henge seg på om noen skulle ønske det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte på den neste etter denne torsdagen, det blir vel fort den 27. det ja, tiden flyr!:o vet ikke om jeg heller har så mye å bidra med, men vi trenger da ikke å vinne! Hehe.. men hvor er dette hen? Det er kanskje sånn at man må melde på laget litt i forveien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra da, da sier vi den 27, jeg er også helt ubrukelig i quiz, så dette blir morro ;p

Må vi bare finne ut hvor og når det er da :P men det vet kanskje du noe om Vulgaris? og om vi må melde på lag på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gruppe på Facebook som heter Popquiz på Unique, der legger de av og til ut litt info. Men det er altså på Unique kl. 20.00. Vet ikke om lag må meldes på på forhånd (kom meg ikke dit i går), men anbefaler innmelding i gruppa, så kan dere jo sjekke der. 27. skal jeg til Oslo, men regner med å få med en kompis gangen etter det. Lag på inntil 6 pers forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...