Gå til innhold

Venner i Drammen.


momo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er en jente på 33 år som har bodd 1 år i Drammen nå, og kunne gjerne tenkt meg noen flere venner.

Jeg har to barn på 10 og 4 år, er enslig mor til de. Ellers studerer jeg. Er glad i å trene, scrappe, gå på cafe, shoppe og være med venner.

Håper det er noen i Drammen som gjerne vil ha noen flere venner.

Hei. Jeg er også ny i Drammen. Har barn.

Hadde vært kjempe hyggelig å blitt kjent med noen flere i denne byen:-) Hvor i Drammen holdere dere andre til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på noe, er bare nå veldi forkjøla om dagen, og stresser til 2 eksamener, så passer best da det er ferdig.

Jeg holder til på Konnerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei allesamen!

Har lest gjennom her og ser det er en del her. Hipp hurra! Er dere her enda? :)

Ønsker selv å bli kjent med nye mennesker i Drammen. Send meg gjerne melding her eller privat så svarer jeg! :)

Liker å drive med masse forskjellige aktiviteter, så dersom noen ønsker å bli med på et eller annet så er det bare å henge seg på!

Ski (langrenn), skøyter, gå tur i skog og mark (med eller uten bålkos), eventuelt nærmere byen. Shopping, sykling, matlaging, baking, hobbyarbeid, cafeliv, en god prat eller skravling, se en god film, lese bøker, slappe av, fisking, badmington, volleyball, uteliv, vannsport/sommersport/vintersport.

Trener på Akropolis Åssiden, styrketrening, spinning og innimellom diverse andre timer.

Glad jente på 26 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fortsatt her. Førstkommende uke er fullbooket, men fra uka etter der er jeg gjerne med på noe :)

Jennajenta - jeg har også kort på Akropolis. Skal ikke si det har blitt brukt så altfor mye denne høsten, men har som mål å bli flittigere der fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siste eksamen 12 desember, så etter det skal nok jeg være klar for treff.

Treningskort på akropolis her, men lite brukt siste to månedene. Går med forkjølelses virus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så flott at dere fortsatt er her. :) Tiden går fort mot jul nå og dere har det kanskje travelt?

Ihvertfall jeg har tid, så er det noen som også har tid er det bare å gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

jente 29 her, samboer : ) blir gjerne også med om det blir noe av, litt travelt nå før jul, men hadde jo vært skøy om vi kunne fått til noe på nyåret hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Vel da er vi tre :P

men det er heelt sikkert flere av de som har vært med i denne tråden som kunne tenke seg å bli med men som bare har glemt 'den' av, man får jo ikke varsler eller noe når det kommer noe nytt i den (hvertfall ikke jeg).

Men vi kunne jo kanskje bare ha sendt en felles PM til alle og hørt? Eller hva tror dere? Vært skøy å fått til noe hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går også an ja :) Passer vel generelt sett best med en 'helgedag' for meg i såfall, kan ikke nå førstkommende, men de to neste har jeg tid : ) hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Kan vi ikke avtale en kveld til uken da, vi tre som forsatt er med? Hva med tirsdag, onsdag eller fredag til uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...