Gå til innhold

Venner i Drammen.


momo

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Ser at denne ble startet for noen måneder siden, men siden det er nye meldinger her, prøver jeg :P

Bor dere alle i Drammen, eller?

Jeg flyttet til Asker i juni i fjor, og savner også venninnene mine. Er 28 år, gift, ingen barn.

Noen flere av dere som bor i Asker/ikke så langt unna? :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei! Det tar visst litt tid mellom innleggene her, tar det som et tegn på at dere er her like ofte som meg selv:p jeg er gjerne med på å møtes! Neste uke passer litt dårlig for meg, men uka etter der igjen tror jeg ikke jeg har noen planer! Passer det for noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uka passer for meg. Samme hvilken dag :)

Jeg har lagt inn så jeg får mail når noen skriver her nå, så jeg vil nå få med meg når det kommer nye meldinger. Håper flere også blir med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Asker! Hva med å prøve å få til noe tirsdag den 4 sep? Hvor bor dere andre - skal vi møtes i asker eller drammen? Jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi godt, også tar vi asker neste gang:) men jeg er ikke så kjent i drammen, så det hadde vært supert om vi kan ta et sted det er "lett" å kjøre til og parkere ved :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kafeer/resturanter ligger rundt torget, så det er 'lett' å finne frem dit. Sentralt på Bragernes (Oslo-siden av elva - skal altså ikke kjøre over motorveibrua). Rundt der er det også mange parkeringsplasser og parkeringshus.

Når klokka passer det? Jeg er ferdig på jobb kl. 15, så alt etter det går fint for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilket navn blir bordet reservert på? :-) ser at dette er en restaurant, tenker du å kjøpe middag der, eller? Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare blir oss trenger vi ikke å reservere. 2 får alltid bord. Om vi skulle bli flere innen i morgen så ordner jeg det da :)

Ja de har mat der også. Men jeg tenkte egentlig ikke å spise der. Men om du vil det, så er det koseligere å spise sammen, så da gjør jeg det :)

Sender deg en PM i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Foreslår at vi finner en ny dag, siden jeg ikke vet hvordan jeg skal finne deg der..:) orker ikke kjøre bomtur helt til drammen :) ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...