Gå til innhold

Hvor fort fungerer maltekstrakt?


Sunshine

Anbefalte innlegg

Jenta vår har hittil hatt en (diger) bæsjebleie daglig, men nå har det ikke kommet noe på 7 døgn. Hun fikk to bokser NAN forrige uke så jeg tror det er årsaken. Ellers spiser hun kun morsmelk. Nå har jeg gitt henne litt maltekstrakt blandet i morsmelk på flaske og lurer på hvor fort det fungerer? Må hun få det i flere omganger, eller holder det med en dose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår har hittil hatt en (diger) bæsjebleie daglig, men nå har det ikke kommet noe på 7 døgn. Hun fikk to bokser NAN forrige uke så jeg tror det er årsaken. Ellers spiser hun kun morsmelk. Nå har jeg gitt henne litt maltekstrakt blandet i morsmelk på flaske og lurer på hvor fort det fungerer? Må hun få det i flere omganger, eller holder det med en dose?

Vi bruker litt malt i hver flaske,og hvis du ikke har brukt det før tror jeg ikke det vil hjelpe før ihvertfall på flaske 2.

Bruk en tskj i i ett par flasker, det ville jeg ha gjort.

Lykke til.

Endret av ellen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det var malten som gjorde det eller naturens gang, men i går kom i allefall tidenes bleie, eller tidenes bæsj utafor bleia kan vi vel si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...