Gå til innhold

Når begynte dere å få litt baby mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 4 mnd på vei, og man kan ikke se antydning til at jeg er gravid.

Har gått opp 2 kg og ser at mageregionen har endret seg fra å ha en midje til å ha blitt

rimelig firkantet form, det at det ikke synes var ikke noe jeg tenkte på i det hele tatt, den lille er jo bare mellom 16-18 cm så hvor mye kan det synes?

Men alle venner, kollegaer osv bemerker dette hele tiden og sier sånne ting som, "jøss, du kan jo ikke ha noe inni der du, og hvor er det bebien din får plass hen da osv"

Dette plager meg litt merker jeg, skulle jeg vært større? er det unormalt?

Er mitt første barn så har ikke så peil på dette...

Jeg er 172 høy og 56 kg før jeg ble gravid, nå er jeg 58..

Noen på rundt min størrel som har/hadde det på smame måte?

Når kom evnt magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blokkolokko

Jeg fikk slike kommentarer gjennom hele svangerskapet. Du kan jo sammenligne med hvordan min var (hvis jeg fikk til å laste opp bildet da :fnise:) - Dette er i uke 25.

227986_10150255067385469_665440468_9308847_5641855_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også rundt fire mnd og det synes ikke noe særlig, jeg er på din størrelse TS :)

Er vel ofte det ikke synes så tidlig på førstegangsgravide, men de kommentarene er skikkelig irriterende ja, folk tror tydeligvis at når man er gravid, da skal man ese ut med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker, og jeg er rimelig flat. Jeg har samme høgde som deg, men var 64 før graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker, og magen er veldig synlig babymage. Er 170, og veier 65 som før jeg ble gravid. Men det er jo stor forskjell på folk, og hvordan babyen ligger har mye å si.

Prøv å ikke bry deg om kommentarer, du har et lite mirakel i magen uansett hvor mye det synes eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, TS- hadde det akkurat på samme måten. :) Kunne se en antydning til kul i uke 20, la på meg lite. Fikk stadige kommentarer på jobben om at "nå må det da snart komme en mage?"

Kommentarer om den (alt for lille, ifølge andre, hehe) magen fortsatte å komme helt til jeg var drøyt 30 uker på vei. Ut kom en helt gjennomsnittlig stor og perfekt liten tass!

Du er helt normal, ikke hør på det de sier. Gravide mager og kropper kommer i ALLE former og fasonger, husk det! Ignorer slike kroppskommentarer etter beste evne, du. Og gled deg over den lille i magen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel ikke på din størelse, for jeg er 174 og veide 68 før graviditet. Da jeg var 16 uker på vei, kunne jeg se antydning til mage, men det vistes ikke noe spesielt utenpå klærne. Da jeg var 20 uker på vei kunne man se en liten kul, men enda så liten at det lett kunne forveksles med litt ekstra fett. Men så nådde jeg 23 uker, og magen poppet ut. :)

Så lenge du ligger på normalen på symfyse-fundus-mål, så trenger du ikke å bekymre deg. :) Alle er forskjellig. Jeg er forøvrig veldig lita enda. Ser folk som er fem uker kortere på vei enn meg, og som i tillegg er enda slankere enn hva jeg var, som faktisk har større mage..så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi ble sjekka opp i en bursdag da hun var 7 mnd på vei, fyren skjønte ikke greia før hun stod sidelengs og strammet toppen!;) Søsteren min vokste PLUTSELIG slik at kjolen hun kjøpte i uke 21 ikke passet i uke 22!;) Jeg var dermed med henne på krise-kjoleshopping, og fleipet med at hun burde kjøpe to størrelser, så hun hadde en som passet mot slutten av selskapet også!;)

Alle er forskjellige....:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke skjule det lenger da jeg var 16 uker på vei. Har en SVÆR babymage nå. Er kortere enn deg og veier mer. Har ei venninne som er 34 uker. Går ikke an å se at hun er gravid :fnise: Til og med legen fikk litt sjokk :fnise: Så det er veeeeldig individuelt. Kan trøste deg med at jeg har MASSE strekkmerker og er i uke 33, venninnen min har INGEN :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...