Gå til innhold

Hvilket yrke er SEXY?

Fremhevede innlegg

Skrevet

At jeg kunne spørre så dumt! :fnise:

Men du med de korte beina: er du øverst i KGmoddis-hierarkiet dersom du er global moderator? Hadde digget å være global moderator, på jobben, privat, overalt. Tenk å moderere bort alle jeg er uenig med. :gjeiper:

Uniformert og øverst, ja! :gjeiper:

Intelligente menn er veldig sexy.. :rodmer:

Enig. Og da kan yrket være hva som helst, nesten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn i ulike typer omsorgsyrker. Uniform generelt er lite sexy, synes jeg. Aldri skjønt de greiene der.

• Liker 1
Skrevet

Uniformert og øverst, ja! :gjeiper:

Enig. Og da kan yrket være hva som helst, nesten. :)

Oh la la! :lur: (jeg er statusjeger)

Skrevet

Er det ikke påfallende at yrker med autoritet og makt, samt høy inntekt går igjen?

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Sport, politi, politiker, skuespiller, bilmekaniker, frisør, lege etc... yah! :bolledeig::strix::hoppendeglad:

Endret av Vanemagi
Skrevet

Er det ikke påfallende at yrker med autoritet og makt, samt høy inntekt går igjen?

Og likevel så er veldig mange av oss, både kvinner og menn, gift/kjæreste med yrkesgrupper som ikke kommer innunder det du nevner.

Betyr vel bare rett og slett at virkeligheten er reell og fantasier/drømmer er nettopp fantasier og drømmer.

Og de fleste av oss har det helt utmerket med virkeligheten og den vi har valgt som livspartner, uavhengig av yrke.

• Liker 1
Skrevet

Eg synest handverkarar er passe flotte, ambulansefolk og :jepp:

Har ein kompis som er tømrar, når han har vore ute i sola og jobba ein dag og kjem atte, eg kunne nok glatt feia over han :lur: Han er passe atletisk med litt musklar og ganske solbrun på sommaren :biggrin:

Skrevet

Håndverkere, pick me! :goodbye:

Ellers er det sexy med folk som er engasjert i samfunnet. Kanskje ikke helt politikertypen (for mye argumentering fram og tilbake og hjem igjen), men har en kompis som ikke bare var en veldig flink student i statsvitenskap, men også hadde mye ekstra kunnskap, engasjement, reiste mye ect. Han var også ganske sexy. Egentlig kjedelig personlighet ellers, men når han prata om det han kunne, aaah!

Skrevet

Dagligvarebutikk-uniformen eller anleggsgartner-uniformen!

Skrevet

Soldater og politi blir ikke akkurat rike..

Skrevet

Jeg har heller aldri skjønt det der med uniformer ... eller håndtverkere.

Hvis jeg skal velge et antrekk som ser bra ut/sexy på menn må det være dress. Kan gjerne få meg en som går i dress hver dag. :rodmer:

Yrker jeg synes er sexy må være advokat, sivilingeniør, økonom, forsker, lege .. det er sexy med noe mellom ørene.

Skrevet

Nesten alle jobber som gjør at han må gå i dress, og da en skikkelig stilig dress :rodmer:

ellers er pilot, brannmann, bartendrere, politi, militære stillinger, ingeniører, leger/kirurger og kokker kommer ganske høy opp på listen! :lur:

Gjest Høne Pøne
Skrevet

av en eller annen grunn så syns jeg at menn i omsorgsyrker faktisk er ganske så hotte. sykepleiere, leger, ambulasearbeidere og barnehageonkler.

kanskje det har noe med at jeg har barn og liker menn som viser omsorg? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

av en eller annen grunn så syns jeg at menn i omsorgsyrker faktisk er ganske så hotte. sykepleiere, leger, ambulasearbeidere og barnehageonkler.

kanskje det har noe med at jeg har barn og liker menn som viser omsorg? :)

Tror ikke det har så mye med å gjøre at du har barn. Muligens så liker du vel rett og slett de "myke" guttene. :)

Skrevet

Trygdemisbrukere blir klam i hakket bare av å tenke på de..... :rodmer:

Skrevet

Trygdemisbrukere blir klam i hakket bare av å tenke på de..... :rodmer:

:skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

Redningsarbeidere av ulike slag. :hjerter:

Skrevet

haha kom på en scene i krøniken hvor han nye mannen til ida klikker og sier at hun er like sexy som et bibliotek. så bibliotekar it is.

neeeidaaaa

brannmann :jepp:

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Soldater i skikkelig hæren uniform! Med skitt i ansiktet! :sjenert: Eller pilot! Ellers er det alltid sexy med menn som skrur på biler eller er handy :P

Stikkordet her er vel manndig :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...