Gå til innhold

Hvilket yrke er SEXY?


Gjest Høne Pøne

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Hahaha! Du tar jo kaka. Like stereotypisk som meg selv. Alle klisjeene kommer seilende her i innlegget ditt. Når Gud (eller naturen) laget oss så satt han med pepperkakeformer. Vi har blitt skapt på et juleverksted, helt tydelig.

Jeg er helt enig med deg, Flanør. Men det finnes jo unntak, som alltid i alle saker.

Finnes sikkert de kvinner som tenner på mannlige sykepleiere og barnehageonkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kreative yrker.

Musiker, skuespiller, forfatter, fotograf, maler, arkitekt, designer osv.

Jeg har aldri skjønt fascinasjonen for menn i uniformer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg, Flanør. Men det finnes jo unntak, som alltid i alle saker.

Finnes sikkert de kvinner som tenner på mannlige sykepleiere og barnehageonkler.

SV-sugger som vagger rundt med hårete, bleike, stinkende, langneglete trollbein i kjønnsløse Ecco-sandaler det da? Ser du, nå er jeg så stereotypisk menneske at jeg uhemmet basker meg i generaliseringer og stereotypier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Du tar jo kaka. Like stereotypisk som meg selv. Alle klisjeene kommer seilende her i innlegget ditt. Når Gud (eller naturen) laget oss så satt han med pepperkakeformer. Vi har blitt skapt på et juleverksted, helt tydelig.

Mitt skilte seg nå litt ut da.. :gjeiper:

Men jeg tror de fleste har misforstått litt, slik jeg også gjorde først.

En i uniform vil jo umiddelbart virke mer sexy enn han i vanlige klær som står ved siden av.

Men når man snakker med han i vanlige klær og finner ut at han er forsker, blir han brått mer sexy enn ham i uniformen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt skilte seg nå litt ut da.. :gjeiper:

Men jeg tror de fleste har misforstått litt, slik jeg også gjorde først.

En i uniform vil jo umiddelbart virke mer sexy enn han i vanlige klær som står ved siden av.

Men når man snakker med han i vanlige klær og finner ut at han er forsker, blir han brått mer sexy enn ham i uniformen.

Hva var nummeret ditt nå igjen? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være offiserer da vel i fin uniform, og ikke en skarve reparatør eller dekksgutt?

De har jo faktisk fin uniform. Noen er litt dandy da. Som disse hvite paradeuniformene til amerikanske offiserer under andre verdenskrig. Men de i marineblått er jo fine.

Endret av Flanør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har KG-moddene uniform tro? De drysser jo stjerner på hverandre så hvorfor ikke sprade rundt i en medaljebehengt uniform også? Når jeg ser disse stjernene deres lurer jeg på om de har blitt inspirert av militærmoten i Sentral-Afrika eller offiserene i Hakkespettklubben.

Gulp! Dette burde jeg visst ikke sagt. Nå blir jeg oistrakert fra KG på ubestemt tid, sikkert.

Sorry, moddiser. Jeg mente det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt når du snakker så nedsettende om alle SV-vennene mine.. :)

Søren snyte ta. Kan jeg trekke tilbake mine.....forhastede slutninger om bløtdyr....eh....våre tolerante mørkerøde venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt skilte seg nå litt ut da.. :gjeiper:

Men jeg tror de fleste har misforstått litt, slik jeg også gjorde først.

En i uniform vil jo umiddelbart virke mer sexy enn han i vanlige klær som står ved siden av.

Men når man snakker med han i vanlige klær og finner ut at han er forsker, blir han brått mer sexy enn ham i uniformen.

så enig! smarte gutter er sexy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren snyte ta. Kan jeg trekke tilbake mine.....forhastede slutninger om bløtdyr....eh....våre tolerante mørkerøde venner?

Hadde du vært en av de smarte mennene jeg liker, hadde du tilhørt den siden. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært en av de smarte mennene jeg liker, hadde du tilhørt den siden. ;)

Problemet mitt er at jeg er dum. Akk ja. Jeg får trøste meg med at det er en menneskerett å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har KG-moddene uniform tro? De drysser jo stjerner på hverandre så hvorfor ikke sprade rundt i en medaljebehengt uniform også? Når jeg ser disse stjernene deres lurer jeg på om de har blitt inspirert av militærmoten i Sentral-Afrika eller offiserene i Hakkespettklubben.

Gulp! Dette burde jeg visst ikke sagt. Nå blir jeg oistrakert fra KG på ubestemt tid, sikkert.

Sorry, moddiser. Jeg mente det ikke!

Selvsagt har vi uniform!

:jolie:

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har vi uniform!

:jolie:

;)

At jeg kunne spørre så dumt! :fnise:

Men du med de korte beina: er du øverst i KGmoddis-hierarkiet dersom du er global moderator? Hadde digget å være global moderator, på jobben, privat, overalt. Tenk å moderere bort alle jeg er uenig med. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...