Gå til innhold

Hvilket yrke er SEXY?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan vi gjøre, eller vi kan synge "Nessun dorma".

...men det er jo ingen duett. Jeg får riktig nok en høy H på slutten, men det er lidt vel generøst av deg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig når noen finner hverandre men det tar vel litt for mye av her nå.

Back to topic, mine venner. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

...men det er jo ingen duett. Jeg får riktig nok en høy H på slutten, men det er lidt vel generøst av deg....

Det har du rett i, at det ikke er en duett. Men jeg er svært generøs mot den rette person, så du må gjerne ta den høye H som en avslutning... :hjerte: .

Skrevet

Det har du rett i, at det ikke er en duett. Men jeg er svært generøs mot den rette person, så du må gjerne ta den høye H som en avslutning... :hjerte: .

Takk!

Men nu har vi pådratt oss en klikkdannelse her, så vi får vel bare gå og øve....

Beklager avsporingen. Det er forøvrig hyggelig med en vennlig korreksjon fra en AB.

Skrevet (endret)

Takk!

Men nu har vi pådratt oss en klikkdannelse her, så vi får vel bare gå og øve....

Beklager avsporingen. Det er forøvrig hyggelig med en vennlig korreksjon fra en AB.

Ja, jeg leste den. Den var meget snill og avvæpnende. Jeg takker så meget for en hyggelig nocturnal passiar og ønsker deg en fredelig natt. Arrivederci!

Endret av Belladonna
Skrevet

Ikke meningen å være en gledesdreper.

Bare fortsett dere. Det er jo ikke så stor aktivitet her på denne tiden av døgnet så det plager nok ikke særlig mange. Om noen.

Plaget ikke meg heller, egentlig.

Faren er dog at moddene sletter dere etterhvert. ;)

Kos dere i natten. Liker dere godt begge to så det unner jeg dere. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Ikke meningen å være en gledesdreper.

Bare fortsett dere. Det er jo ikke så stor aktivitet her på denne tiden av døgnet så det plager nok ikke særlig mange. Om noen.

Plaget ikke meg heller, egentlig.

Faren er dog at moddene sletter dere etterhvert. ;)

Kos dere i natten. Liker dere godt begge to så det unner jeg dere. :klemmer:

Du er ingen gledesdreper, kan du skjønne. Jeg synes det er gøy å tulle og late som alt er seriøst. Det virker liksom sånn når man skriver litt gammeldags og høytidelig, med fremmedord og fraser. Men jeg er glad i klassisk musikk og har mye av det, både operaer og instrumentalmusikk. Så helt på jordet var det ikke :).

Nå er det langt på natt, så det er på tide å få seg litt søvn.

Natta, søte AB. Liker deg også!

Skrevet

Så bra at det ikke er noen sure miner. :)

Natta, søte Belladonna. :klemmer:

Skrevet

Nå, tok du merg på fersken? :rodmer:

Fersket som nerde-fan ja. ;)

Skrevet

Fersket som nerde-fan ja. ;)

Ja, er totalt fagidiot selv.

Skrevet

Damer med yrker hvor de må kle seg litt stramt i jobben. Advokatinder og revisorinder kan være utrolig sexy. BI-damer i stram drakt.

Kunnskapsyrker som forskerdamer, bokormer som biblotekarinder. Nerdedamer med maasse fagkunnskap kombinert med å være sosialt kjeitete er fryktelig søtt og sexy.

Damer som passer på små barn.. Førskolelærerinder/lærerinder i barneskolen kan være veldig sexy. Sykepleiere er sexy i fantasien, men de har så mye senvakter og dill i jobben at det ødelegger litt. Mer sexy arbeidstider og uniformer for sykepleiere burde være lovbestemt!

Sambainstruktørinder! VOFF!

... Nå har jeg begynt å sikle så nå får jeg gi meg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg må nok si politi og brannmenn ... og så vil jeg nevne den vanvittig sexy rørleggeren som kom hjem til meg nylig. Det var på en varm sommerdag han kom kjørende i bar overkropp :gjeiper: "Oisann, må visst kle på meg" sa han da jeg kom ut døren .. Jeg ble stum, men burde selvsagt sagt "Nei, ikke for min del" .. hehe .. typisk meg å være etterpåklok :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, er totalt fagidiot selv.

Og faget er?

Skrevet

Politiet føler jeg at man må ha et profesjonelt forhold til, så jeg synes ikke de er sexy (av en påtvunget grunn). Men brannmenn derimot, da vet jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Dessuten er menn i ordentlig skreddersydd dress dødssexy! Men det merkelige er at jeg synes ikke tittelen megler er spesielt sexy, men det er den dressen....

Skrevet

BRANNMENN!! :daane: Politimenn er ikke feil det heller!

Skrevet

Morsomt å se stereotypiene i fritt utløp her. Menn vil ha sykepleiere, lærerinner og bibliotekarer, mens kvinner vil ha menn i uniform eller dress.

Kanskje er det riktig som det sies at vi ikke er individer, men kun eksemplarer. Vi er de samme, og ønsker det samme. Som om naturen har hengt seg opp på repeatknappen. Ikke at jeg selv er helt unntatt, men må innrømme at jeg skammer meg over enhver sykepleierfetisj jeg måtte ha.

• Liker 2
Skrevet

Politi, Bartender (på en litt finere bar), Pilot, Ambulansesjafør

Gjest HunterLady
Skrevet

Politimenn er øverst på sexylista! De har jo til og med håndjern!! :jepp:

Ellers så liker jeg håndtverkere fordi de virker veldig røffe, tåler å få litt skitt på seg og er ikke redd for hardt fysisk arbeid. Mannemanner.

Også har vi leger og kirurger. :rodmer: Ultrasexy. Intelligens tenner meg enormt, og jeg liker menn som er smartere enn meg.

Også liker jeg kokker.. Lidenskapelige og ofte smarte.

TURN OFF er securitas og vektere. Etter at jeg flytta til Stavanger så såg jeg meg lei på drittunger i liksomkostymene sine.

Skrevet

Politi, Bartender (på en litt finere bar), Pilot, Ambulansesjafør

Ser du, du er også lik >99% av kvinnene, slik jeg er identisk med de fleste menn. Vi er som en stor, buktende klump, umulig å skille oss fra hverandre som individer. De samme tankene, de samme ønskene, det samme alt.

• Liker 1
Skrevet

Politimenn er øverst på sexylista! De har jo til og med håndjern!! :jepp:

Ellers så liker jeg håndtverkere fordi de virker veldig røffe, tåler å få litt skitt på seg og er ikke redd for hardt fysisk arbeid. Mannemanner.

Også har vi leger og kirurger. :rodmer: Ultrasexy. Intelligens tenner meg enormt, og jeg liker menn som er smartere enn meg.

Også liker jeg kokker.. Lidenskapelige og ofte smarte.

TURN OFF er securitas og vektere. Etter at jeg flytta til Stavanger så såg jeg meg lei på drittunger i liksomkostymene sine.

Hahaha! Du tar jo kaka. Like stereotypisk som meg selv. Alle klisjeene kommer seilende her i innlegget ditt. Når Gud (eller naturen) laget oss så satt han med pepperkakeformer. Vi har blitt skapt på et juleverksted, helt tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...