Gå til innhold

Hvilket yrke er SEXY?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Militær, politi, fengselsbetjent, ja til og med vekter!

Jeg tror jeg har en greie for autoriteter :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kok, snekker, statsviter og ingeniører er sexye jobber og titler.

Heyhey.. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

:5: Samme her, En :nigo:

:rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor? Liker du å bli fortalt hva du skal gjøre? Store daddy-issues?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor? Liker du å bli fortalt hva du skal gjøre? Store daddy-issues?

Hehe, nei, absolutt ikke! Jeg har vwerdens beste pappa, og samboeren min er elektriker :lol:

..Men det er noe med den makten de har.. og ikke minst uniformen :daane:

Skrevet

Hehe, nei, absolutt ikke! Jeg har vwerdens beste pappa, og samboeren min er elektriker :lol:

..Men det er noe med den makten de har.. og ikke minst uniformen :daane:

Vel, når jeg ser på kvisete attenåringer i andrikuniform på vei til Madla eller whatever så er det ikke MAKT det første jeg tenker på. Det samme kan sies om smultringgumlerne i securitasuniform som vagger rundt og tøffer seg med walkietalkiene sine på Oslo S, eller som leker bajas i sikkerhetskontrollen på gardermoen. At de leker sandkassekonger er nå en annen sak, men enhver mongo kan vel være selveste napoleon i egen skalle.

Alminnelige politifolk og fengselsbetjenter har vel også begrenset med utdannelse, og for egen del forbinder jeg makt med nettopp kunnskap.

For øvrig fatter jeg ikke helt at så mange kvinner tenner på autoritet. Vil dere ha autoritet så skaff den selv mener nå jeg. Det ville jeg ha gjort. Selv tenner jeg IKKE på autoritære kvinner. De kan blære seg så mye de vil for meg, men kuken vipper ikke lystig av den grunn.

Skrevet

Tror nok soldater topper lista mi. Unge, modige menn i uniform som skal forsvare oss om det smeller. *sukk* :hjerter:

Skrevet

IT-konsulenter :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Overbuljongterningpakkemesterassistenter!

• Liker 3
Skrevet

Operasangerinder, Ballerinaer og mikrobiologer (!)

Dessuden lider jeg iblandt av paroxystisk nocturnal erotoman eufori, som retter seg mot kvindelige bartendere. Det er en intermitterende tilstand som går spontant over innen én time efter stengetid. I efterkant kan man få veldig vondt i hodet, og elektrolyttforstyrrelser.

• Liker 5
Skrevet

Musikere... spesielt gitarister og sangere...

Liker også godt securitasuniformen og ofte de som er securitasfolk uten at jeg vet hvorfor, jeg er ikke overbegeistret for politi eller autoriteter sånn sett..... Heldig opplevelse fra tidligere som sitter, kanskje? ;)

En del kapteiner (fly/båt) er ganske sexy...

Skrevet

Operasangerinder, Ballerinaer og mikrobiologer (!)

Dessuden lider jeg iblandt av paroxystisk nocturnal erotoman eufori, som retter seg mot kvindelige bartendere. Det er en intermitterende tilstand som går spontant over innen én time efter stengetid. I efterkant kan man få veldig vondt i hodet, og elektrolyttforstyrrelser.

Dette høres ytterst ubehagelig. Paroxysme er en plagsom tilstand som man ikke skal kimse ad.

Skrevet

Dette høres ytterst ubehagelig. Paroxysme er en plagsom tilstand som man ikke skal kimse ad.

Ligger ikke du og priser Herren i din seng, nu?

Skrevet

Ligger ikke du og priser Herren i din seng, nu?

Meningen var at jeg skulle hatt en herre (med liten "h") i min seng inatt, så kunne vi funnet på mye sammen, men det kom kjelker i veien, som man sier. :fnise:

Skrevet

Meningen var at jeg skulle hatt en herre (med liten "h") i min seng inatt, så kunne vi funnet på mye sammen, men det kom kjelker i veien, som man sier. :fnise:

Så gudsjammerlig hjerteskjærende! Hvilket yrke skulde den minuscul-h'ede herren hatt, da?

Skrevet

Så gudsjammerlig hjerteskjærende! Hvilket yrke skulde den minuscul-h'ede herren hatt, da?

Han er en gudbenådet tenor, arvtager etter Placído Domingo :lur: . Jeg hadde gledet meg til operaarier inatt, høydepunktene hadde vi sunget samstemt, men min lengsel blir nok stillet ved en senere anledning.

• Liker 1
Skrevet

Han er en gudbenådet tenor, arvtager etter Placído Domingo :lur: . Jeg hadde gledet meg til operaarier inatt, høydepunktene hadde vi sunget samstemt, men min lengsel blir nok stillet ved en senere anledning.

Kan vi synge "O soave Fanciulla" sammen? Den slutter på en høy C for oss begge!!!

Skrevet

Kan vi synge "O soave Fanciulla" sammen? Den slutter på en høy C for oss begge!!!

Det kan vi gjøre, eller vi kan synge "Nessun dorma".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...