Gå til innhold

Hormonell eller deprimert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er for tiden 5 mnd på vei med mitt andre barn og sliter litt om dagen... :sjenert:

I mitt forrige svangerskap var jeg et eneste stort glis i 9 mnd, og så litt ned på alle de som begynte å gråte av "småting". Nå griner jeg selv, og det er ikke bare sånn sipping, det er skikkelig hulking med pustevansker og alt mulig. :grine: Jeg kan ha 2-5 fine dager uten gråting hvor verden føles grei og jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg har vært så nedfor, så senker tristheten seg igjen.

Forholdet mellom meg og kjæresten er ikke helt topp for tiden, og jeg bruker endel krefter på å tenke på dette. Komplisert og lett gjenkjennelig så jeg vil ikke gå nærmere inn på det, men jeg har flere ganger ila svangerskapet vurdert å avslutte forholdet og ta resten alene. Jeg er ikke en sånn "hva føler du nå"-type, så jeg har bare vært på 2 kontroller hos legen + ultralyd nå og har ikke nevnt noe om dette der.

Jeg bare lurer på om dette kanskje er tegn på depresjon og bør tas litt alvorlig, eller om det er helt vanlig og hormonelt betinget? oen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...