Gå til innhold

Her bryter Frp-politikere loven for å sanke stemmer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor det?

Har forresten sett hvordan du driver på her inne, FRP-politiker som du er så svarer du jevnt over nebbete og usaklig. Ofte stikker du av med halen mellom bena og ikke svarer på helt konkrete spørsmål. Virkelig imponerende- er det CIH som har ansatt det som KG-debattant?

Jaja , du kommer nok til å oppleve at jeg "stikker av " flere ganger . Kan hende det er fordi jeg finner f.eks deg fullstendig uinteressant .

Nei, Carl har ikke ansatt meg som KG debattant . Tviler på at han vet hva det er , data er ikke hans sterkeste side .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høne Pøne

Nå er det nå faktisk slik at folk svartmaler FrP med en gang de gjør noe! "Typisk FrP" er det dummeste jeg har hørt, TS. Hadde det vært et annet parti så tror jeg ikke reaksjonen hadde vært like stor, desverre.

Og slik som jeg ser det så gjorde de ikke noe mer enn å tilby kaffe og kaker ved veikanten, så "kriminelle" er de.

I tillegg, dette var lokale politikere i lille PORSGRUNN! selv om de gjorde en feil så er det ikke slik at partiet i resten av Norge gjør akkurat det samme. Når skal folk slutte å gre alle under samme kam?

De tok det til seg, skjønner at de gjorde en feil som vanlige andre mennesker, unnskyldte seg og gjør det nok ikke igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange her inne jeg finner det interessant å diskutere med , jeg kan være uenig med dem , men finner deres meninger spennende .

Disse er som regel ikke anonyme eller gjester . Vet ikke hvorfor , kanskje er det sånn at en ikke fester seg ved hva gjester og anonyme sier , en vet jo ikke om det er dem som svarer neste gang eller hva det er , så det blir ikke noe fremdrift i det . Men det er en annen diskusjon .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg, dette var lokale politikere i lille PORSGRUNN! selv om de gjorde en feil så er det ikke slik at partiet i resten av Norge gjør akkurat det samme. Når skal folk slutte å gre alle under samme kam?

De tok det til seg, skjønner at de gjorde en feil som vanlige andre mennesker, unnskyldte seg og gjør det nok ikke igjen.

Slå alle under en kam, mener du sånn som når en muslim gjør noe galt så er alle terrorister, og vi må passe oss for snikislamisering osv.?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja , du kommer nok til å oppleve at jeg "stikker av " flere ganger . Kan hende det er fordi jeg finner f.eks deg fullstendig uinteressant .

Nei, Carl har ikke ansatt meg som KG debattant . Tviler på at han vet hva det er , data er ikke hans sterkeste side .

Det er snakk om saklige spørsmål som følger opp det du selv sier. Det som er uinterssant?

Ja, herrli altså, tenk å svare deg sånn . Skikkelig ille .

Du er virkelig forutinntatt :ler: Hvordan er det å møte seg selv i døren så ofte? Les innlegget linket fra tråden CIH bryter loven, du forsvarer ham med at han "ikke hadde satt seg godt nok inn i regler". Men når en annen skriver det samme, er vedkommende bare usaklig. HAHA. CIH og frp bør velge sine representanter på internett mer med omhu, eller kanskje har de nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slå alle under en kam, mener du sånn som når en muslim gjør noe galt så er alle terrorister, og vi må passe oss for snikislamisering osv.?

Sånn for ordens skyld , det heter å "skjære alle over en kam"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om saklige spørsmål som følger opp det du selv sier. Det som er uinterssant?

Du er virkelig forutinntatt :ler: Hvordan er det å møte seg selv i døren så ofte? Les innlegget linket fra tråden CIH bryter loven, du forsvarer ham med at han "ikke hadde satt seg godt nok inn i regler". Men når en annen skriver det samme, er vedkommende bare usaklig. HAHA. CIH og frp bør velge sine representanter på internett mer med omhu, eller kanskje har de nettopp det.

Du sier at du argumenterte med det samme ? Du sa da vitterlig "FrP er en gjeng lovbrytere ".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Slå alle under en kam, mener du sånn som når en muslim gjør noe galt så er alle terrorister, og vi må passe oss for snikislamisering osv.?

ja.

og det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow. Var dette det beste svaret du kunne komme med?

Ja, man må jo rette opp når du ikke er så god på ordtak . Hvis ikke ville du kanskje fortsatt å leve i den villfarelsen at det het " å slå alle under en kam "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man må jo rette opp når du ikke er så god på ordtak . Hvis ikke ville du kanskje fortsatt å leve i den villfarelsen at det het " å slå alle under en kam "

Det er ikke meg du "retter". Typisk frptype å henge seg opp i uvesentligheter og ikke svare på det du blir spurt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes politikerne har oppført seg bra under valgkampen uten skitt kasting. Medn media med VG i spissen slår alle rekorder. Jeg ler meg skakk av denne saken. På hele første siden :skratte: Mens derimot saken om asylsøkeren som for andre gang er utvist og som begikk en grov voldtekt, det er bare en liten notise.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg du "retter". Typisk frptype å henge seg opp i uvesentligheter og ikke svare på det du blir spurt om.

Selvfølgelig er det deg , bare innrøm at du ikke er så stø på sånne ordtak .

Jeg ble ikke spurt om noe i det innlegget .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig er det deg , bare innrøm at du ikke er så stø på sånne ordtak .

Jeg ble ikke spurt om noe i det innlegget .

Huff og HUFF. Ikke dum deg mer ut nå.

Du ble stilt et spørsmål, men ville ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og HUFF. Ikke dum deg mer ut nå.

Du ble stilt et spørsmål, men ville ikke svare.

Okei, hvilket spørsmål? Det ble stilt et spørsmål, eller kanskje mer rettet en uttalelse mot brukeren "høne pøne " i det innlegget du omtaler .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ingen som synes det er ille at lov-og-ordenspartiet fremfor noe bryter lover og regler i jakten på stemmer? Jeg synes det er fryktelig vanskelig å ta FrP seriøst. Ikke alle FrPere er sånn, men det skjer jo gang på gang på gang, og hver gang klages det over at media skriver om det. Hadde de bare kunnet oppføre seg som folk, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastianen:

Jeg vil anbefale deg å bare ignorere disse fjortis-kverulantene som ønsker å sverte en politisk motstander. Dette er ikke en gang forsøk på debatt fra deres side.

Dette er en tullesak. Det er ikke en gang noen bilister som blir stoppet i den vedlagte "video-dokumentasjonen".

Disse "diskusjonene" er fullstendig uinteressante og bare tar plass. Ignorer dem, i stedet for å svare og på den måten holde tråden levende. La tråden dø i stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...