Gå til innhold

Størrelsen er definitivt viktig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dermed er ikke størrelsen "definitivt viktig" for annet enn uopplyste menn?

med fare for å bli litt for personlig her:

Det at størrelsen er viktig er noe tull når det kommer til de aller fleste menn.

MEN! Jeg har vært sammen med en som var så liten at jeg knapt nok merket at han hadde satt i gang. Han jukka på som bare det, men jeg kjente egentlig ingenting annet enn at det var noen som var borti meg utvendig.

Samme person var faktisk så liten at det var plass til "lillegutt" på tunga. Bokstavelig talt :sjokk: Her snakker man tannpirker!

Så jo, det går an å være for liten, og om jeg skulle hatt et langvarig forhold med han der så hadde faktisk størrelsen vært av stor betydning på lang sikt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinadø, man må kunne kreve å få kjenne om fyren er inne uten å bli sett på som et overfladisk rassholl.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal ikke påstå at jeg er verdensmester i øyemål, men jeg må innrømme at under 10 cm for meg blir i det minste laget uten at jeg hadde dumpet noen pga akkurat det.

Skrevet

Pinadø, man må kunne kreve å få kjenne om fyren er inne uten å bli sett på som et overfladisk rassholl.

:fnise:

helt sikker på det? Du kan da ikke vite om jeg er ei overflatisk røy :gjeiper:

Skrevet

:fnise:

helt sikker på det? Du kan da ikke vite om jeg er ei overflatisk røy :gjeiper:

Nei, jeg kan nå egentlig ikke det. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Vel, eller kanskje de rett og slett bare liker en diger kuk?`

Heldigvis finnes de også, slik at man får et mangfold. Dere varierer jo like mye som oss i størrelse. Jeg bare nevner at de som er opphengt i dette med størrelse, stort sett har en grunn til det.

Skrevet

Heldigvis finnes de også, slik at man får et mangfold. Dere varierer jo like mye som oss i størrelse. Jeg bare nevner at de som er opphengt i dette med størrelse, stort sett har en grunn til det.

Tror ikke de fleste av de som liker en stor kuk gjør det for noe annet enn at de liker følelsen av å bli fyllt opp.

Skrevet

Nei, jeg kan nå egentlig ikke det. :klemmer:

Nei, jeg er nok ikke det. I motsetning til veldig mange andre så har jeg forståelse for at en går glipp av veldig mye positivt om en skal dømme boka etter omslaget :wink:

Men et liv med en tannpirker i senga... Enten hadde kondomeriet fått et stort oppsving i omsetningen, eller så hadde til og med jeg vært utro til slutt. :sjenert:

Skrevet

Tror ikke de fleste av de som liker en stor kuk gjør det for noe annet enn at de liker følelsen av å bli fyllt opp.

Det er klart at om man har mer som skal fylles opp, så trenger man mer som kan fylle opp.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er nok ikke det. I motsetning til veldig mange andre så har jeg forståelse for at en går glipp av veldig mye positivt om en skal dømme boka etter omslaget :wink:

Men et liv med en tannpirker i senga... Enten hadde kondomeriet fått et stort oppsving i omsetningen, eller så hadde til og med jeg vært utro til slutt. :sjenert:

Dette er jo ekstremtilfeller. Så det er et valg man er nødt til å ta. Det er jo til slutt en grense for hvor mye man kan trene og tilpasse seg.

Skrevet

Jeg også.

Det er klart at om man har mer som skal fylles opp, så trenger man mer som kan fylle opp.

Ikke nødvendigvis.

Skrevet

Dette er jo ekstremtilfeller. Så det er et valg man er nødt til å ta. Det er jo til slutt en grense for hvor mye man kan trene og tilpasse seg.

ja ikke sant? OG det er derfor jeg skrev i den første kommentaren at normalt sett så er det ikke størrelsen det kommer an på. Jeg har hatt de over gjennomsnittet som var totalt talentløse, og de som var alt annet enn talentløse. Sleng på det sterke båndet og følelsene mellom meg og mannen i kategorien talentfull, så kunne det gjerne vært litt under gjennomsnittet også uten at det hadde vært noe problem.

Gjest gnækvåg
Skrevet

Det finnes stort sett ikke liten kuk, bare utilstrekkelige jenter! :popcorn:

Bingo. Klarer ikke kvinnene å trylle sammen med en liten pikk, klarer de ikke trylle ellers heller, er min erfaring... ;)

Vel, eller kanskje de rett og slett bare liker en diger kuk?`

Det er jo fint iallfall at det ikke trenger å ekskludere samliv med den man elsker.

Iallfall for de som er frigjorte og komfortable slik det paret var. Gøy! :strix:

Det er mange måter å elske ilag på, ofte uten samleie.

F.eks å gni/presse klitten/kråka på undersiden av penishodet og skaftet. Oralsex.

I femdomsex er det visst lite fokus på 'penilt' samleie.

Skrevet

Jeg også.

Ikke nødvendigvis.

Det er først når det er store størrelsesforskjeller at sexen blir et problem. Men det er tungt for enkelte å innse at man selv befinner seg på det ene ytterpunktet. Liten slange og stor mus, blir som oftest et problem. Samme med stor slange og liten mus. Da har man valget om å gå, eller å gjøre et forsøk, ettersom man vil tilpasse seg hverandre og trening kan gjøre underverker. Har selv opplevd å trekke ut en blå finger.

• Liker 1
Skrevet

Det er først når det er store størrelsesforskjeller at sexen blir et problem. Men det er tungt for enkelte å innse at man selv befinner seg på det ene ytterpunktet. Liten slange og stor mus, blir som oftest et problem. Samme med stor slange og liten mus. Da har man valget om å gå, eller å gjøre et forsøk, ettersom man vil tilpasse seg hverandre og trening kan gjøre underverker. Har selv opplevd å trekke ut en blå finger.

Vel, for noen kan det der være en greie ja, men jeg tror ikke det gjelder alle som liker en stor kuk at de er vide nedentil. Det blir å generalisere for sterkt.

Skrevet

Det er uavhengig størrelse, men mange menn ville tent på det. Så lenge det blir gitt gjensidig samtykke så kan det være gøy for begge, og da gjør det lite om vi søker etter en ekstra stor kuk. Hele poenget er at det skal være morsomt, og intimt. :)

Skrevet

Vel, for noen kan det der være en greie ja, men jeg tror ikke det gjelder alle som liker en stor kuk at de er vide nedentil. Det blir å generalisere for sterkt.

Klart det er en generalisering. Jeg har jo ikke akkurat vært sammen med alle kvinner i hele verden, for å kunne si at det er slik, men de jeg har hatt som har ropt etter stor pikk, har også vært de som har hatt minst å tilby i senga. Det er noe å tenke over. En stor pikk er etter medisinske mål over 18 cm lang og 14 cm i omkrets. Tror du kvinner som medisinsk kalles trange vil kunne ta imot dette? Det er ikke morsomt når man møter ytterpunktene, men jeg kunne aldri forlate ei dame jeg ikke fikk plass inni om alt annet stemte. En av mine beste opplevelser hadde jeg med ei jeg ikke fikk plass i.

Skrevet

Få med esktra-mann da vel.

Svarte litt tidligere her.

Jeg som har type med medium-pikk på 14-15, som hadde fått oss husvenn med 20 cm.

Mye mer gøy for begge oss. Også for typen min.

Dere som har ennå mindre. Ikke noen så stor krise.

Gjør som oss. Massevis med gutter på nettet med store peniser, dere kan dra med på soverommet.

Det handler da om å ha det koselig og å bli/være kåte.

Ikke noe makt og elendighet.

JIPPI. har mast litt på typen om å se de 2 gutta i 69 med hverandre.

Har nå endelig fått ja fra typen. Og på telefon fra husvennen: "Er med på alt jeg".

Onsdag skal vi møtes. Klarer nesten ikke vente.

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Du er mann da.

Jeg er dame, og kunne tenkt meg å vært der når de 2 ovenfor her skulle kose seg på onsdag.

Full rapport takk!

JIPPI. har mast litt på typen om å se de 2 gutta i 69 med hverandre.

Har nå endelig fått ja fra typen. Og på telefon fra husvennen: "Er med på alt jeg".

Onsdag skal vi møtes. Klarer nesten ikke vente.

LOL, enkelte jenter og guttekos :haar: wai? :P

Så...ehm...blir det referat /m bilder til helga da? :sjarmor: edit: 20:20 \o/

Endret av Vanemagi
Skrevet

LOL, enkelte jenter og guttekos :haar: wai? :P

Så...ehm...blir det referat /m bilder til helga da? :sjarmor: edit: 20:20 \o/

Får vel være dannet å fortelle leserne om det her.

Bilder blir det vel ikke.

Gleder meg som bare det. De gutta pleier ikke pingle ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...