Gå til innhold

Får ikke mensen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt skikkelig mensen på evigheter. Har gått på p-piller siden jeg var 13, men sluttet da jeg begynte å småblø veldig mye i sommer. Det varte en eller to dager, så var det over. Dette var kanskje i juli. Nå er vi i september, og jeg har enda ikke hatt skikkelig mensen. Har tatt en graviditetstest hjemme, den var negativ. Så tok jeg en når jeg var hos legen nå sist, og den var også negativ. (Det var urintest, ikke blodprøve)..

Er dette normalt? Kan det være at det at jeg sluttet på p-pillene har utsatt mensen? Eller er det normalt at det ikke viser på tester at jeg er gravid? Har hatt litt småplager som kvalme om morgenen, men det kan jo være innbilning. Brystvortene mine har også blitt betydlig større... Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok ikke unormalt at mensen tuller litt når du har gått så lenge på p-pillen.hvor gammel er du nå ?

har du normalt mens en gang i mnd når du gjekk på pillen eller hoppet du over mangen ved å bare begynne på nytt brett.viss du hopper over for mye så kan du tulle med menstruasjons syklusen.så bare gå uten en stund og bruk kondom om du ikke ønsker å bli gravid.

viss du fortsatt ikke får mensen på noen mnd så syns eg du bør gå til legen din og få en kontroll.

lengesiden du har testa deg for kjønnsykdommer og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke unormalt at mensen tuller litt når du har gått så lenge på p-pillen.hvor gammel er du nå ?

har du normalt mens en gang i mnd når du gjekk på pillen eller hoppet du over mangen ved å bare begynne på nytt brett.viss du hopper over for mye så kan du tulle med menstruasjons syklusen.så bare gå uten en stund og bruk kondom om du ikke ønsker å bli gravid.

viss du fortsatt ikke får mensen på noen mnd så syns eg du bør gå til legen din og få en kontroll.

lengesiden du har testa deg for kjønnsykdommer og sånt?

Jeg er 18. Nei, hadde egentlig mensen ganske gjevnlig og det var bare visst jeg skulle noe spesielt jeg hoppet over. Dette gikk greit sa både lege og helsesøster..

Testet meg for kjønnssykdommer for rundt et år siden. Men er i et fast forhold, så kan ikke tro det skal være noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...