Frufly Skrevet 27. februar 2012 #361 Del Skrevet 27. februar 2012 Godt å komme seg ut å få brukt kroppen litt. Trenger ikke være lange turen. Ei på jobben er gravid med nr 2 å hun har slitt med å være veldig varm, svetter mye. Ikke noe gøy. Har du fått 3D time?? Så utrolig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 27. februar 2012 Godt å komme seg ut å få brukt kroppen litt. Trenger ikke være lange turen. Ei på jobben er gravid med nr 2 å hun har slitt med å være veldig varm, svetter mye. Ikke noe gøy. Har du fått 3D time?? Så utrolig spennende!! Ja, veldig godt! Det er nok veldig vanlig at man blir litt varm og sånn ja... Ja, jeg har fått time i morgen allerede!!! Klokka 19.40. Kan nesten ikke vente!! Håper det blir en god opplevelse. Hvis bildene blir bra skal jeg legge ut noen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 28. februar 2012 #363 Del Skrevet 28. februar 2012 Ooo, spennende med 3D! Gleder meg til å høre rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #364 Del Skrevet 28. februar 2012 Ooo, spennende med 3D! Gleder meg til å høre rapport Ja, jeg er så spent så spent!! Kommer oppdatering i løpet av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. februar 2012 #365 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #366 Del Skrevet 29. februar 2012 Tusen takk, lille baby, for at du er så sjenert og nekter å vise ditt åssyn til noen. Bøllefrø! Ja, altså..Vi fikk knipsa et helt GREIT bilde av lillemann i går. Resten av tiden lå han å koste med livmorveggen og ville ikke vise særlig mye av ansiktet. Litt panne og litt øre... Så det var jo ikke helt den opplevelsen jeg var ute etter, men var samtidig klar over at sånn kunne skje. Fikk med noen få (dårlige) bilder og cd med litt film for halv pris. Altså 500,- så det er helt greit. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til lillemann kommer..Og det er jo neimen ikke så alt for lenge til heller! 11 uker bare. I dag skal jeg ikke gjøre stort mye. Kun slappe av! Og hvis solen dukker opp skal jeg gå meg en tur. Men gikk ganske langt i går, så har ikke dårlig samvittighet hvis jeg ikke får gått i dag. Håper dere får en god dag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 29. februar 2012 #367 Del Skrevet 29. februar 2012 Rampegutt! Men da får dere den ekstra spenningen til fødselen da Nå vet dere jo bare hvordan panna og øret ser ut :gjeiper: Men skjønner det er kjedelig, når man har gledet seg til å endelig se den lille igjen... 11 uker går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 29. februar 2012 Rampegutt! Men da får dere den ekstra spenningen til fødselen da Nå vet dere jo bare hvordan panna og øret ser ut :gjeiper: Men skjønner det er kjedelig, når man har gledet seg til å endelig se den lille igjen... 11 uker går fort! Hehe,jada! Jeg visste jo at det var en risiko..Men kjedelig at det måtte skje MEG! Det er litt typisk min flaks! hehe... Jada, 11 uker er ikke lenge å vente på et lite mirakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. mars 2012 #369 Del Skrevet 1. mars 2012 KJedelig da at han er så sjenert! Men da kan du glede deg ekstra mye til fødselen da, dvs til rett etter fødsel og du får treffe lille krabaten Så bra du fikk halv pris forresten, det var realt gjort. blir ikke så surt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #370 Del Skrevet 1. mars 2012 KJedelig da at han er så sjenert! Men da kan du glede deg ekstra mye til fødselen da, dvs til rett etter fødsel og du får treffe lille krabaten Så bra du fikk halv pris forresten, det var realt gjort. blir ikke så surt da! Ja, veldig bra at de ga halv pris. De nevnte såvidt at jeg kanskje kunne kommet tilbake..Men konkluderte heller med halv pris.... Blir enda mer spennende å se han etter fødselen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 1. mars 2012 29 uker!! I dag kommer mor, far og den yngste lillebroren min på besøk. Det blir koselig. Vi skal reise til restauranten som kjære jobber på og spise der senere. Gleder meg. Ellers skinner sola som bare det og jeg nyter hver eneste dag. Og i går hadde vi årets første grilling på verandaen! Det var helt utrolig varmt og vi koste oss masse!! Når sola gikk ned ble det veldig kaldt så da trakk vi inn igjen, men morsomt å ha grilla så tidlig på året. Men i dag er det første dagen i den første vårmåneden, så nå er det offisielt VÅR folkens!! Det er en deilig tanke! Bekkenet er veldig ustabilt. En dag er det helt topp, mens andre dager gjør alt vondt! Merkelige greier. Men alt i alt går det veldig bra og jeg vil helst ikke klage noe særlig Jeg får gå å sette på kaffen og vente på mine kjære gjester. Ha en strålende dag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. mars 2012 #372 Del Skrevet 1. mars 2012 Digg med sol og grilling! her får jeg ikke utnytta det fine været så veldig. Sitter inne på kontoret og ser på sola.. Håper helgen blir like fin som uka har vært! Kos deg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. mars 2012 #373 Del Skrevet 1. mars 2012 så koselig innlegg. Både grilling og sol og besøk og restaurant.. gode dager ha en fiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 2. mars 2012 så koselig innlegg. Både grilling og sol og besøk og restaurant.. gode dager ha en fiiin dag! Ja, virkelig gode dager! Fin dag til deg og, Pasjonsblomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #375 Del Skrevet 4. mars 2012 Sitter med glovarmt fotbad og prøver å forhindre den 8638765876285-forkjølelsen siden jeg ble gravid. Hjelpes, jeg begynner å bli lei!! Men jeg nyser og øynene renner, så det som skal komme må nok bare få slippe til. Fotbadet er uansett deilig! Har ellers hatt en trivelig helg og fått hilst på tantebarnet mitt som er 2 mnd gammel. Hun er såå herlig. Gleder meg så til lillegutten vår kommer!! Var i 30års lag til en venninne i går. Var veldig koselig..Ble masse snakk om barn, fødsler og våkennetter, så nå føler jeg meg skikkelig forberedt Jeg syntes særlig fødselshistorier er utrolig spennende å høre om..Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gruer meg i det hele tatt..Men det er jo fordi jeg ikke vet hva jeg går til Håper dere andre har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. mars 2012 #376 Del Skrevet 4. mars 2012 Uff, håper formen blir bedre! Høres ut somd u ahr hatt en fin helg Jeg synes også det er koselig å høre om andres fødsler (og svangerskap), bare det ikke høres altfor vondt ut Gruer meg heldigvis heller ikke til fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 6. mars 2012 Uff, håper formen blir bedre! Høres ut somd u ahr hatt en fin helg Jeg synes også det er koselig å høre om andres fødsler (og svangerskap), bare det ikke høres altfor vondt ut Gruer meg heldigvis heller ikke til fødselen! Ja,helgen var super! Nei, det er liksom noe med at vi ikke vet hva vi går til....Vet jo at fødsel ikke er noe behagelig, men foreløpig er det ingen dumme følelser i forhold til det... _______________________ I dag var jeg på kontroll hos jordmor. Der var alt i skjønneste orden. Småen har visst lagt seg med hodet ned allerede! Men jordmor sa at han fortsatt kunne snu seg igjen fordi han enda har litt plass der inne. Kjære og jeg reise på overraskelsesbesøk til min far i dag, ettersom han fyller 50 år!! Da ble det stor stas i heimen, for ingen trodde vel at vi skulle dukke opp! Bor et stykke unna.... Men det var kjempe koselig og vi spiste kaker og drakk kaffe og hadde det riktig så trivlig! Mamma gleder seg mer enn noen andre til lillegutt blir født, og hadde kjøpt en nusselig fleece-dress fra Cubus. Hun er sååå søt altså!! Er jo første barnebarnet så skjønner jo at det er litt spesielt. Nå skal kjære og jeg se på film i hjemmekinoen og bare slaske resten av kvelden. Skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #378 Del Skrevet 8. mars 2012 30 UKER!!!! Kan jeg begynne nedtellingen nå, tro? hehe.... Dette går i rasende fart! 10 små uker igjen bare! Guder.... Etter besøket hos jordmor på tirsdag så fikk jeg beskjed om å søke foreldrepenger hos NAV så fort som mulig, slik at de har 8-10 uker på seg..Hun har nok også erfart at ting ikke går i racer-fart der! Så det er ett av målene i dag! Også tror jeg at jeg skal reise rundt og hente gratis gavepakker fra Kiwi, Vitus apotek og Apotek1 Så har jeg det i boks også! Liker ikke å ligge etter med noe som helst jeg Nå har jeg begynt å kjenne en liten fot som sparker opp mot ribbena på høyre side. Så utrolig herlig å kjenne formen av en fot liksom :rodmer: Jeg gleder meg bare mer og mer til å få hilse på lillemann! Og vi har nok antageligvis et navn i boks nå! Har til min store fortvilelse funnet ut at dette navnet skal bli veldig populært i 2012, men kan nesten ikke bry meg om det når kjære og jeg endelig er enige om et navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 8. mars 2012 #379 Del Skrevet 8. mars 2012 Så mye koselig! 30 uker er jo helt utrolig langt! 10 små igjen.. Og hurra for lillefoten som sparker i ribbeina :D Ja, lurt å søke om foreldrepenger i tide du har kanskje skrevet det før, men hvordan fordeler dere permisjonen? Grattis med navnevalg! Så gøy å ha det klart vi sliter fremdeles, men har et par-tre navn på blokka som vi er halvveis enige om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 8. mars 2012 Så mye koselig! 30 uker er jo helt utrolig langt! 10 små igjen.. Og hurra for lillefoten som sparker i ribbeina :D Ja, lurt å søke om foreldrepenger i tide du har kanskje skrevet det før, men hvordan fordeler dere permisjonen? Grattis med navnevalg! Så gøy å ha det klart vi sliter fremdeles, men har et par-tre navn på blokka som vi er halvveis enige om Jaa, helt herlig!! Vi skal ha 57 uker med 80% og jeg skal ha de første månedene og kjære de 3 siste månedene! Vi syntes det var mest gunstig for oss i forhold til kjære`s arbeid og sånn. Har dere funnet ut hvordan dere skal gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå