Gå til innhold

Jeg blødde litt i dag..


Tilim

Anbefalte innlegg

Etter to år med prøving så klarte vi endelig å få det til å klaffe.

Jeg fant tilfeldigvis ut at jeg faktisk var gravid forrige fredag, altså halvannen uke siden.

Utifra hva jeg husker å ha hatt mensen, pluss en digitaltest med ukeindikator, så skal jeg være 3-4 uker på vei bare så alt kan enda skje. Dessverre. :sukk:

I dag hadde jeg en visst en blødning. Jeg la ikke noe merke til det selv før jeg gikk på do etter å ha kommet hjem fra jobb.

Kjenner at jeg ikke liker dette, selv om jeg har lest at man kan blø litt uansett.

Jeg vil ha babyen min! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det jeg trodde var mensen rundt uke 4-5. Vet om flere som har blødd under store deler av svangerskapet uten at det betyr noe. Du er gravid til det motsatte er bevist! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gravid, det er jo bevist.

Tok tre billig-tester, alle positive, så CB med ukeindikator på, også til slutt en ny urintest da jeg var hos legen nå på fredag.

Jeg tenker at jeg vil jo ta det rolig og ikke stresse for det hjelper jo antageligvis ingenting, heller motsatt, men når det plutselig lå blod i trusa så merka jeg at motet sank veldig.

Det er jo så skjørt!

Både jeg og kjæresten vil virkelig ha babyen, så vi blir knust begge to om ikke dette går veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det jeg trodde var mensen rundt uke 4-5.

Glemte å si, som du ser på tickeren min så var den blødningen helt uskyldig! :jepp:

Det er ikke mye du kan gjøre fra eller til, så prøv å ikke stresse, selv om jeg vet det er mye lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også litt i de dager da mensen burde ha kommet, og deretter var det litt rosa ved noen anledninger den neste måneden. Det gikk bra, håper det gjør det for deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De to-tre siste dagene har det vært fulgt opp av noe seigt slim og gammelt blod.

Er det det som er normalt, eller er det ikke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt fastlege og bedt om å få målt hormonverdiene i blodet og se om de stiger som de skal. Det er mange som blør på det tidspunktet du er nå, men det kan jo også være negativt, så jeg ville undersøkt det for å få et klart svar.

Jeg blødde forresten både rødt og brunt (nytt og gammelt) blod med klumper i dette svangerskapet, men det var helt uskyldig og gikk over etter et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...