Gjest Gunfreak Skrevet 30. september 2012 #581 Skrevet 30. september 2012 Slutt å tull da, du ødelegger imaget mitt som antisosial. Also, jeg fikk det med meg denne gangen også! Nå er jeg veldig sjalu,
Heisenberg Skrevet 30. september 2012 #582 Skrevet 30. september 2012 Mitt rykte? Tja, at jeg er løs på tråden?
Silfen Skrevet 30. september 2012 #583 Skrevet 30. september 2012 Hvem faen puler du siden du får så mange pluss?
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2012 #584 Skrevet 30. september 2012 (endret) Hvem faen puler du siden du får så mange pluss? Gudene vet. Jeg har ikke engang tilbudt meg å legge ut fittebilde så jeg er like overrasket som deg. Endret 30. september 2012 av Raindrops 2
Lutetium 71 Skrevet 30. september 2012 #585 Skrevet 30. september 2012 Slutt å tull da, du ødelegger imaget mitt som antisosial. Also, jeg fikk det med meg denne gangen også! 1
Silfen Skrevet 30. september 2012 #586 Skrevet 30. september 2012 Gudene vet. Jeg har ikke engang tilbudt meg å legge ut fittebilde så jeg er like overrasket som deg. Haha, good one!
Gjest Gunfreak Skrevet 7. oktober 2012 #587 Skrevet 7. oktober 2012 YAY passerte 1000 Pluss, men har fremdeles flere posts enn pluss, så har ikke så høy hit rate
Gjest Vampen Skrevet 7. oktober 2012 #588 Skrevet 7. oktober 2012 Så mange at jeg innser at jeg har hengt litt for mye på KG i det siste. 3
Silfen Skrevet 8. oktober 2012 #589 Skrevet 8. oktober 2012 Ikke for mye med mindre du har passert katten.
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2012 #591 Skrevet 8. oktober 2012 Ikke for mye med mindre du har passert katten. Tro meg, jeg jobber med saken. Det hadde vært fanfreakingtastic å få 20K før ham. 1
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2012 #592 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg holdt musepekeren over navnet ditt for å sjekke hvor mange plusser du hadde når du skrev dette for en knapp time siden. Du hadde 17444. Jeg gjorde tilfeldigvis det samme nå. Hva har skjedd????? Anonym poster: 8c963cd29675d185263bc468d23e03de Jeg tipper du postet dette i feil tråd, så jeg sakset det over hit. Kort versjonen, jeg aner ikke. Lang versjon, min erfaring er at i perioder hvor jeg er mye aktiv, så kan det plutselig bli sånne hopp. Jeg har skrevet mange innlegg den siste uka, flere i tråder med relativt mye aktivitet, så en teori er at det er mange innlegg som drar en pluss her, og en pluss der, som til sammen blir nok til å lage et slikt hopp. I perioder hvor jeg er mindre aktiv, med få innlegg uka, så står det relativt stille. Det var litt det jeg siktet til med mitt innlegg om at det er et bevis på at jeg har vært her for mye i det siste. Sånne hopp kommer stort sett alltid i aktive perioder. Det har vært flere sånne i det siste, fra rett over 200, til 400 og noe til 600 og noe. Så jeg tror ikke det er mer mystisk enn at jo flere innlegg man klemmer ut, i flest mulig tråder, jo større er sjansen for plusser. Og bare for å ha sagt det, jeg har sett dette fenomenet hos flere andre brukere også, så det er ikke noe som er spesielt for meg. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. oktober 2012 #593 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Jeg tipper du postet dette i feil tråd, så jeg sakset det over hit. Kort versjonen, jeg aner ikke. Lang versjon, min erfaring er at i perioder hvor jeg er mye aktiv, så kan det plutselig bli sånne hopp. Jeg har skrevet mange innlegg den siste uka, flere i tråder med relativt mye aktivitet, så en teori er at det er mange innlegg som drar en pluss her, og en pluss der, som til sammen blir nok til å lage et slikt hopp. I perioder hvor jeg er mindre aktiv, med få innlegg uka, så står det relativt stille. Det var litt det jeg siktet til med mitt innlegg om at det er et bevis på at jeg har vært her for mye i det siste. Sånne hopp kommer stort sett alltid i aktive perioder. Det har vært flere sånne i det siste, fra rett over 200, til 400 og noe til 600 og noe. Så jeg tror ikke det er mer mystisk enn at jo flere innlegg man klemmer ut, i flest mulig tråder, jo større er sjansen for plusser. Og bare for å ha sagt det, jeg har sett dette fenomenet hos flere andre brukere også, så det er ikke noe som er spesielt for meg. Nå var det ikke jeg som spurte, men nå ble jeg nysgjerrig også. Hvis det er sant som AB skrver at du hadde ca 17400 plusser for noen timer siden, og du har ca 17600 nå så vil jo det si at du har fått 200 + bare på noen timer! Da må du ha skrevet noe jævlig smart i en tråd her Edit: For det oppdateres vel fortløpende, gjør det ikke? Endret 8. oktober 2012 av Maria_Marihøne 1
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2012 #594 Skrevet 8. oktober 2012 Nå var det ikke jeg som spurte, men nå ble jeg nysgjerrig også. Hvis det er sant som AB skrver at du hadde ca 17400 plusser for noen timer siden, og du har ca 17600 nå så vil jo det si at du har fått 200 + bare på noen timer! Da må du ha skrevet noe jævlig smart i en tråd her Edit: For det oppdateres vel fortløpende, gjør det ikke? Jeg tror det kan være snakk om en eller annen forsinkelse i systemet. Jeg har ihvertfall sett det plutselig kommer ett lass av meldinger om at noen har sitert på innleggene mine, enda varslene egentlig er gamle (viser ikke med noen rødt tegn opp til høyre lengre). Så! Hvem kan jeg betale/smøre for å fikse systemet litt, slik at jeg ihvertfall får en positiv pluss/innleggsratio? 1
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2012 #595 Skrevet 8. oktober 2012 Nå var det ikke jeg som spurte, men nå ble jeg nysgjerrig også. Hvis det er sant som AB skrver at du hadde ca 17400 plusser for noen timer siden, og du har ca 17600 nå så vil jo det si at du har fått 200 + bare på noen timer! Da må du ha skrevet noe jævlig smart i en tråd her Edit: For det oppdateres vel fortløpende, gjør det ikke? Haha, nei, jeg tror heller jeg har svart mye halvdumt i mange tråder. Noen tråder er enklere å få plusser i enn andre. Det er f.eks ingen hemmelighet at et innlegg som mange er enig i på første side, ofte får flere plusser enn et like smart innlegg på side 30 av 70. Rett og slett fordi de fleste faller av før de har kommet til side 30. På samme måte er det noen tråder som har en ganske opplagt "populær holdning". Fronter man den, i en tråd som mange er innom, så blir det plusser. Sansynligvis fordi folk plusser fremfor å skrive nesten det samme eller "enig". Korte treffende innlegg får flere plusser enn lange bablete osv. Det er kort sagt et mønster. Har man en del innlegg, i flere tråder som passer den beskrivelse, så kommer det plusser. Også en stund etter at de er skrevet, fordi folk ikke leser dem samtidig. Jeg har vært syk denne uka, så jeg har egentlig hengt her altfor mye, og klemt ut av meg ting i ganske mange sånne tråder. Det har også ført til flere populær post de siste ukene, enn jeg ellers får på mange måneder. Min spådom videre er at selvom det kom et hopp nå, så kommer det fortsatt til å ta tid før jeg bikker over 18000. Rett og slett fordi jeg begynner å bli frisk, hvilket betyr at jeg kommer til å produsere mindre babbel, og da kommer det til å stoppe opp igjen. Så jeg tipper at jeg fortsatt er på 17 og noe, om 2-3 uker. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. oktober 2012 #596 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, en snerten one-liner på første siden i en tråd kan få plussene til å fyke i været 1
Gjest Vampen Skrevet 8. oktober 2012 #597 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, en snerten one-liner på første siden i en tråd kan få plussene til å fyke i været Uten tvil. Jeg suger på å fatte meg i korthet, så det er ikke der jeg får de fleste plussene, for å si det sånn. Men en sånn en kan jo alene dra 100-200 plusser. 2
Gjest Katten. Skrevet 8. oktober 2012 #598 Skrevet 8. oktober 2012 Uhm. Jeg har hoppet med 400 plusser siden klokken 14-ish i dag. Lurer på om alle plussene mine egentlig er et resultat av en glitch i systemet
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. oktober 2012 #599 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, jeg visste at du umulig kunne ha gjort deg fortjent til alle de plussene
Lutetium 71 Skrevet 11. oktober 2012 #600 Skrevet 11. oktober 2012 Uhm. Jeg har hoppet med 400 plusser siden klokken 14-ish i dag. Lurer på om alle plussene mine egentlig er et resultat av en glitch i systemet It happens when they change something.... (For å gjøre det enda litt mer skremmende: Avataren din er en svart katt, som jeg har sett før! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå