Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

<3333

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn cirka 22000.

Jeg tror 30000 er en grei grense for når man er moden for å pensjonere seg.

• Liker 4
Skrevet

Sånn cirka 22000.

Jeg tror 30000 er en grei grense for når man er moden for å pensjonere seg.

Bitch.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oi feil tråd.

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Woop, endelig er jeg med i 1.0 + ratio klubben!

13067 rykte mot 13063 innlegg. :nigo:

Endret av Silfen
Skrevet

12064 , hmmm...

Gjest badeand1
Skrevet

6079

u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years

• Liker 1
Skrevet

u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years

Seriously?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...