Gå til innhold

Hva er ditt rykte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg legger ambisjonsnivået på å ha dobbelt så mange plusser som innlegg. Pr nå: 69 innlegg, 139 plusser. :sprettert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pffft, hvem bryr seg vel om rykte! Men å ha 200 plusser på et totalt intetsigende innlegg som inneholder ordene 'sugd av tanta si' er en stor bragd. Hvor er premien min? :jolie:

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, fy faen det er mange plusser! Jeg er enig, du burde få premie.

• Liker 2
Skrevet

Pffft, hvem bryr seg vel om rykte! Men å ha 200 plusser på et totalt intetsigende innlegg som inneholder ordene 'sugd av tanta si' er en stor bragd. Hvor er premien min? :jolie:

Det er jo sykt! :sjokkert:

Skrevet

Isj, jeg er jo ikke i nærheten engang med mine ca 100 på ett innlegg og C88 har TO innlegg på top twenty.

Skrevet

Mange av innleggene på den lista er fra samme tråd, så det er nok egentlig bare tråden som er veldig populær. :(

Dessuten må jeg innrømme at jeg juksa - jeg fikk vite at innlegget hadde 199 plusser, og fikk søsteren min til å gi den siste plussen. :ler2: Men jeg vil fortsatt ha premie altså!

Skrevet

Woooooooo

Lyst å gi meg et par tusen av plussene dine?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Lyst å gi meg et par tusen av plussene dine?

:overrasket:

My precious!

• Liker 2
Skrevet

:overrasket:

My precious!

Var verdt et forsøk :(

• Liker 1
Skrevet

Bare 6 igjen så har jeg oppnådd mitt mål med livet :bolledeig:

Skrevet

nope,jeg gikk glipp av det -.-

• Liker 1
Skrevet

Yay, passete 500, men så spammer jeg så mye, så jeg har lav hitratio

Gjest Raindrops
Skrevet

12 igjen til neste runde tall. Jeg må få meg en ny hobby.

• Liker 2
Skrevet

12 igjen til neste runde tall. Jeg må få meg en ny hobby.

Jeg anbfaler tog titting, du sitter ute og ser på tog kjøre så noterer du registerings nummere og type lokmotiv, antal vogner osv.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg anbfaler tog titting, du sitter ute og ser på tog kjøre så noterer du registerings nummere og type lokmotiv, antal vogner osv.

Eller jeg kan faktisk prøve å bli et sosialt vesen som fyller hverdagen med virkelige mennesker.

Haha, hvem er det jeg prøver å lure. Jeg likte togidéen.

Skrevet

Eller jeg kan faktisk prøve å bli et sosialt vesen som fyller hverdagen med virkelige mennesker.

Haha, hvem er det jeg prøver å lure. Jeg likte togidéen.

Vel du som er teit og bor et annet sted i landet, ellers kunne jeg holdt deg med selvskap, 2 stykker er dobbelt så sosialt som 1.

Gjest Raindrops
Skrevet

Vel du som er teit og bor et annet sted i landet, ellers kunne jeg holdt deg med selvskap, 2 stykker er dobbelt så sosialt som 1.

Slutt å tull da, du ødelegger imaget mitt som antisosial.

Also, jeg fikk det med meg denne gangen også!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...