Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nå er det bare de gamle som står igjen i finalen egentlig. Khalid,Adrian,Tina,Irmelin,Niklas,Philip og den eneste er kristine, men hun ryker sikkert ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har ikke både Kristine og Charlotte extensions? Var vel derfor det ble Tina og Marthe for de var de to som hadde lengst NATURLIG hår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg missa et sekund, hvorfor kom Niklas og til finalen?

Fordi rødt fikk velge en person fra rødt lag som fikk være med dem. De valgte Irmelin. Også spurte Alexander hvem hun mente var sterkest av de resterende på sort, og hun sa Niklas. Dermed fikk både Irmelin og Niklas bli med til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på grunn av tupering/hårpudder. Bortsett fra det ser håret hennes tykt og glansfullt ut.

Hun har løshår. Såg det et lite sekund når de stod på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lagt merke til dette, men ikke tenkt noe særlig over det. Det kan nok kanskje stemme ja!! :) Heia Adrian! :)

"Et annet sted" her er nok bare på et annet rom på hotellet, med skikkelig kamera (i motsetning til disse som er fastmontert på veggene rundtom på hotellet) og skikkelig lyssetting og bakgrunner. Folka er bare rett og slett filma på en annen måte enn når de løper rundt på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahh, har glemt å se torsdagens episode. Så da måtte jeg lese gjennom her for å få med meg hva som har skjedd.

Hvem er i finalen?? Tina, Niklas, Irmelin, Kristine, Adrian og Kahlid? Noen fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahh, har glemt å se torsdagens episode. Så da måtte jeg lese gjennom her for å få med meg hva som har skjedd.

Hvem er i finalen?? Tina, Niklas, Irmelin, Kristine, Adrian og Kahlid? Noen fler?

Philip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez irmelin. "er bare smarte som er igjen her"? Hun fortjener ikke vinne hun dolker alle i ryggen . Og en dum uttalelse . Heia adrian ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahha philip hahaha dør nesten av latter av han. Er det bare meg eller rotet han litt med puta??? Hahaha uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...