Gjest Armule Skrevet 18. oktober 2011 #301 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hadde holdt meg langt unna Lene om jeg hadde vært med der, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. oktober 2011 #302 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor kan ikke Mahek holde seg til ett språk? Hun høres ut som en fjorti når hun snakker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 18. oktober 2011 #303 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lene ser jo konstant overraska/sjokkert ut med de øyenbryna! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 18. oktober 2011 #304 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mehek er skikkelig irriterende! blander indisk engelsk norsk, får vondt i huet av å høre på henne.. holder med the kitten, skikkelig fjortiss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 19. oktober 2011 #305 Del Skrevet 19. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #306 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at Tina er så pen. Jeg synes absolutt ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 19. oktober 2011 #307 Del Skrevet 19. oktober 2011 nå syns jeg Mahek begynner å ta litt vel av. Hun klikker jo for ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #308 Del Skrevet 19. oktober 2011 nå syns jeg Mahek begynner å ta litt vel av. Hun klikker jo for ingenting ja riktig. hun er 32 år også, mye eldre enn de andre men oppfører seg som en fjortis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 19. oktober 2011 #309 Del Skrevet 19. oktober 2011 Men til dere som ikke liker det (jeg har ikke sett det, men liker generelt ikke realety show), kan dere ikke bare slutte å se det? For hvis dere ikke liker det, men fortsatt ser på det, så får de jo seertall på det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #310 Del Skrevet 20. oktober 2011 Men til dere som ikke liker det (jeg har ikke sett det, men liker generelt ikke realety show), kan dere ikke bare slutte å se det? For hvis dere ikke liker det, men fortsatt ser på det, så får de jo seertall på det.. SERIØST?! Så hvis jeg ikke liker hun ene jenta i klassen så slutter jeg på skolen ikke sant? (Eksempel) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #311 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at Tina er så pen. Jeg synes absolutt ikke det. Hun er pen utenpå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 20. oktober 2011 #312 Del Skrevet 20. oktober 2011 Men til dere som ikke liker det (jeg har ikke sett det, men liker generelt ikke realety show), kan dere ikke bare slutte å se det? For hvis dere ikke liker det, men fortsatt ser på det, så får de jo seertall på det.. Jeg liker det veldig godt jeg, men det betyr ikke at jeg ikke har noe negativt å si om visse delatgere. Og hvis alle hadde vært veldig snille og greie hele tiden, så hadde det jo ikke vært noe morsomt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #313 Del Skrevet 20. oktober 2011 Men til dere som ikke liker det (jeg har ikke sett det, men liker generelt ikke realety show), kan dere ikke bare slutte å se det? For hvis dere ikke liker det, men fortsatt ser på det, så får de jo seertall på det.. Du er en uintelligent person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #314 Del Skrevet 20. oktober 2011 synes det er kjipt når det begynner å gå psykisk ut over deltagere. først i 1 ses. av paradise og nå her... greit at det skal være et spill og konflikter men jeg får usmak når det går så langt. stakkars lene. hun klarer jo heller ikke å adressere konkret tilbake til mahek. mahek virker for utrolig til å være sann. kanskje hun burde legge vekk de bollywood taktene sine. kanskje hun har fått instrukser fra tv3 eller noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 20. oktober 2011 #315 Del Skrevet 20. oktober 2011 Lene var skikkelig alright før hun røk ut den gangen, nå er hun blitt et nervevrak. Og Mehek, som ironisk nok er den eldste der inne, oppfører seg skikkelig barnslig. Det blir dramaqueen vs. nervevrak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 20. oktober 2011 #316 Del Skrevet 20. oktober 2011 Blir sprø av Mahek, likte henne faktisk i begynnelsen men hun klikker jo helt for absolutt alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 20. oktober 2011 #317 Del Skrevet 20. oktober 2011 synes det er kjipt når det begynner å gå psykisk ut over deltagere. først i 1 ses. av paradise og nå her... greit at det skal være et spill og konflikter men jeg får usmak når det går så langt. stakkars lene. hun klarer jo heller ikke å adressere konkret tilbake til mahek. mahek virker for utrolig til å være sann. kanskje hun burde legge vekk de bollywood taktene sine. kanskje hun har fått instrukser fra tv3 eller noe Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. oktober 2011 #318 Del Skrevet 20. oktober 2011 nå syns jeg Mahek begynner å ta litt vel av. Hun klikker jo for ingenting Mahek har jo sagt at hun vil ha drama der inne. Og da har hun vel tatt oppgaven med å sette hjulene i sving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 20. oktober 2011 #319 Del Skrevet 20. oktober 2011 Blir sliten av å se og høre på Mehek gjennom tv'en bare, så skjønner godt at det nesten klikket helt for Lene. Sant som Niklas sa; bitch. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #320 Del Skrevet 20. oktober 2011 mange deltagere har vært uenige, men alle tåler noe, mehek klikker for ingenting. med den manne stemmen hennes. hate her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå