Casall Skrevet 12. oktober 2011 #261 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ser på den nå hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 12. oktober 2011 #262 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kom ikke som noen bombe at kahlid er jomfru. Han trodde jo at spooning var en seksuell aktivitet, og det kunne han ikke gjøre... Jeg hadde blitt sjokkert om han ikke var jomfru. Samme her :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #263 Del Skrevet 12. oktober 2011 Flere som ikke får sett dagens episode på nettet enda? finner den ikke.. Finner den ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #264 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ser på den nå hvertfall. på tv3.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #265 Del Skrevet 12. oktober 2011 hhahaha khalid er noe for seg selv han.. spess da" jeg synes at malin er domm og blånd" måten han prater på er såå morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 12. oktober 2011 #266 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har stått på i bakgrunnen... Skjønner ingenting, jeg. Synes det e+r et teit program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #267 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå ligger ikke mandagens, og tirsdagens episode ute lenger heller Og jeg som ikke fikk sett gårsdagens.. flere som ikke får sett denne på tv3.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #268 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå ligger ikke mandagens, og tirsdagens episode ute lenger heller Og jeg som ikke fikk sett gårsdagens.. flere som ikke får sett denne på tv3.no? Alle ligger ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #269 Del Skrevet 13. oktober 2011 Alle ligger ute nå. Noe feil hos meg da kanskje. jeg får det ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. oktober 2011 #270 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har noen ganger problemer med å se videoer, da hjelper det å restarte maskinen. Men det hat du sikkert prøvd alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #271 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har noen ganger problemer med å se videoer, da hjelper det å restarte maskinen. Men det hat du sikkert prøvd alt. Nå gikk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. oktober 2011 #272 Del Skrevet 13. oktober 2011 stakkars Khalid.. får lyst til å gi han en klem lurt av ei blond jente.. tenk å lyve sånn om fortiden sin. og for 15000kr som hun nok aldri ser snurten til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #273 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det er skremmende at Maria er så fin, med tanke på at hun har vært mann. Hvordan tror dere vaginaen og puppene er, blir de god kvalitet etter operasjoner og hormoner? Hæ? Er dette i den danske serien? eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #274 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hæ? Er dette i den danske serien? eller har jeg gått glipp av noe? Ja, det er ingen Maria i den norske serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #275 Del Skrevet 13. oktober 2011 HVORDAN I HELVETTE KAN DE VISE TINA OG KNUT BAK STEMMELYSENE, HELT I STARTEN AV PROGRAMMET?? DA VET VI JO FAEN MEG AT DE MARIE OG LENE KOMMER TIL Å TA HEVN! SATAN FOR NOEN AMATØRER. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. oktober 2011 #276 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hahaha... Jeg trodde det var Marie i den norske dere mente jeg. Jeg har jo ikke sett noe dansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. oktober 2011 #277 Del Skrevet 13. oktober 2011 HVORDAN I HELVETTE KAN DE VISE TINA OG KNUT BAK STEMMELYSENE, HELT I STARTEN AV PROGRAMMET?? DA VET VI JO FAEN MEG AT DE MARIE OG LENE KOMMER TIL Å TA HEVN! SATAN FOR NOEN AMATØRER. Utrolig dårlig klipping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #278 Del Skrevet 13. oktober 2011 Utrolig dårlig klipping... Alle klipperne fra TV3 er vel opptatt med å fjerne pedoen fra Robinson, så ingen er igjen til Fristet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #279 Del Skrevet 13. oktober 2011 LOL, jeg tok feil, ble lurt. beklager, jeg tolket feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. oktober 2011 #280 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og... Men det kommer nok en twist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå