AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #241 Del Skrevet 10. oktober 2011 Khalid runket etter historien til Tina? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #242 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er skremmende at Maria er så fin, med tanke på at hun har vært mann. Hvordan tror dere vaginaen og puppene er, blir de god kvalitet etter operasjoner og hormoner? Say WHAT? Hvor hørte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #243 Del Skrevet 10. oktober 2011 Say WHAT? Hvor hørte du det? Hun fortalte det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #244 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hun fortalte det jo. Da har jeg gått glipp av noe. Husker du hvilken episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #245 Del Skrevet 10. oktober 2011 Da har jeg gått glipp av noe. Husker du hvilken episode? Flere ganger, tror til og med det ble nevnt første gangen hnu kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #246 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, det er jo bare en hemmelighet for de inne i huset at hun har vært mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 11. oktober 2011 #247 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det hørtes komplisert ut:p Er ikke så veldig teknologisk av meg.. hehe Om du har en relativt ny PC og ny TV, så er det ikke så vanskelig. Som regel går det automatisk når du plugger i kabelen (HDMI), om du har TVen på rett kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #248 Del Skrevet 11. oktober 2011 Men dere som diskuterer den danske versjonen av fristet, kan dere ikke lage en egen tråd for det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 11. oktober 2011 #249 Del Skrevet 11. oktober 2011 Syns fristelsen til Mahek er helt latterlig. Legge på seg 2 kilo på to dager? To kilo hva? Det hadde vært mer logisk at hun måtte spise hele kurven med godis og sjokolade innen onsdag. Ingen som legger på seg to kilo fett iløpet av to dager. Jeg hadde bare spist masse tungt og drukket masse vann før veiinga, da veier man lett noen kilo mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. oktober 2011 #250 Del Skrevet 11. oktober 2011 det er så lurt å fortelle dine dypeste hemmligheter til landsdekkende tv, og faktisk tro selv at ingen hører det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liseanthus Skrevet 11. oktober 2011 #251 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva var hemmeligheten til Khalid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #252 Del Skrevet 11. oktober 2011 Utrolig lett fristelse idag. skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #253 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva var hemmeligheten til Khalid? Han har aldri utført en leveranse av mannemelk til et musehull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liseanthus Skrevet 11. oktober 2011 #254 Del Skrevet 11. oktober 2011 Han har aldri utført en leveranse av mannemelk til et musehull. Haha, for en fantastisk formulering! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #255 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har ikke sett alle episodene. Hva er denne panikknappen som de snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. oktober 2011 #256 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg får mark av Lene. Bare hun åpner kjeften får jeg lyst å bytte kanal! For et slitsomt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 12. oktober 2011 #257 Del Skrevet 12. oktober 2011 Går ikke reprise, men er gratis å se på www.tv3play.no ^^ Hvis dere snakker om det norske så går det jo i reprise! 01.30! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #258 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg får mark av Lene. Bare hun åpner kjeften får jeg lyst å bytte kanal! For et slitsomt menneske. Ja enig. Syns egentlig hele den blondine banden er irriterende. Liker Tina litt da. Men moro når irmelin og marie sitter å snakker dritt om mahek, og med en gang hun forteller om kariæren er det bare sååå kult å spennende. haha.. skikkelig falske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. oktober 2011 #259 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kom ikke som noen bombe at kahlid er jomfru. Han trodde jo at spooning var en seksuell aktivitet, og det kunne han ikke gjøre... Jeg hadde blitt sjokkert om han ikke var jomfru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #260 Del Skrevet 12. oktober 2011 Flere som ikke får sett dagens episode på nettet enda? finner den ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå