Gjest Armule Skrevet 23. oktober 2011 #341 Del Skrevet 23. oktober 2011 det er kjemefint at hun belærer de andre. Fordi hun sier mye fornuftig og har livserfaring. Om 10 år kommer de til å skjønne det når de ser tilbake. og det er fint med forskjeller. Det som gjør det morsomt å se ting fra flere vinkel. Hvis hun bare kunne belære de andre for å hjelpe dem, og ikke bare hevde seg, så hadde det vært greit. Jeg sier ikke at hun ikke er/sier noe fornuftig, men det kommer mye bull fra henne også som hun kunne spart seg for. Livserfaring trenger forresten ikke å ha noe med alder og gjøre, ei heller selvinnsikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magl Skrevet 23. oktober 2011 #342 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) enig der Endret 23. oktober 2011 av magl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 26. oktober 2011 #343 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ah jeg digger Adrian! For en hærlig fyr:) En smuuule dramaqueen men.. Hadde ikke sansen for han i starten, men nå håper jeg egentlig han vinner hele greia. Men skal det ikke begynne å bli ferdig snart? Føler det har holdt på en evighet jeg, og de blir jo ikke mindre folk akkurat.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 26. oktober 2011 #344 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg og digger Adrian, selv om han kan være bra teit av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 26. oktober 2011 #345 Del Skrevet 26. oktober 2011 Weee, Tina er nominert! Nå får vi se hva hun er laget av :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #346 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tok irmelin kuringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 26. oktober 2011 #347 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #348 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jepp! Bra! Det skulle egenentlig bare mangle, men trodde ikke hun kom til å gjøre det.. Klarte han trener fyren oppdraget sitt? og hvem er nominert i tillegg til tina? enig med deg. blir bra å se om tina klarer å bevise noe.. til nå har hun bare hatt det i kjeften.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #349 Del Skrevet 26. oktober 2011 Gud! Kalid kaster stein i glasshus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 26. oktober 2011 #350 Del Skrevet 26. oktober 2011 Digger Adrian! Likte han ikke først, men nå syns jeg han er dritkul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palle Skrevet 26. oktober 2011 #351 Del Skrevet 26. oktober 2011 gullkorn fra adrian i dag: "jeg sier opp livet i protest" "personlige trenere er et samfunnsproblem" haha jeg ler av ham hver gang jeg ser. men er sjokkert over hvordan de lyver så de tror det selv. det virker som de tenker "hvis jeg sier at jeg ikke er falsk, da er jeg det ikke". flaut å se på. har aldri vært borte i noen sånne folk irl.. har dere? og mehek oppfører seg som en opphøyet kvasifilosofisk guru, som er sendt for å opplyse de andre om livets sannheter og hjelpe til å forstå sin indre karma. hennes karma er bæsj. dama er jo helt sjanseløs. synes det passer til bollywood da, jeg har sterke fordommer. først skulle hun liksom ikke si at hu var fra bollywood, men så fortelle det som en big deal hør på meg hør på meg. mulig hun ikke har skjønt at i norge får man høyere kjendisfaktor av å jobbe på lektern. det var bare så kleint, og jeg fatter ikke at hun kan være så dum å tro på seg selv, hun undervurderer andre folk noe helt kriminelt, og beskylder de for å gjøre det negative hun selv gjør. gi den dama en på tryne, evt en femmer så hu kan kjøpe seg litt selvinnsikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 27. oktober 2011 #352 Del Skrevet 27. oktober 2011 Update fra de 3 siste dagene, noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. oktober 2011 #353 Del Skrevet 27. oktober 2011 Update fra de 3 siste dagene, noen? Ny fyr: Jelani, personlig trener. Valgte sort lag, som fikk en times massasje. Fikk også makten til å gi bort en fredning under nominasjonen, som han ga til Mahek. I tillegg fikk han i oppdrag å lage treningsopplegg til de to lateste i gruppa, Adrian og Lars. Klarte de å gjennomføre, fikk de tre tusen hver. Jelani fikk derimot et umoralsk oppdrag om å presse de så hardt at de gav opp, da fikk han 10.000. Adrian klarte seg og fikk 3000, Lars ga opp og fikk ingen penger mens Jelani fikk 5000 for å ha fått Lars til å gi opp. Irmelin fikk også et umoralsk oppdrag, som gikk ut på å overtale de som gikk inn i fristelsesrommet på å ta fristelsen (hun fikk ikke vite hvilke to som skulle gå inn, så måtte overtale alle). Tina og Lars ble sendt inn, og fikk begge tilbud om reise og opphold til hhv. Brasil (på nyttårsaften) og Las Vegas (med gratis inngang på Playboy Club) til seg selv og noen venner. Begge valgte 15.000 til laget. Siden Irmelin mislyktes måtte hun velge mellom å ta 10.000 kroner fra laget, eller pierce ku-ring i nesa. Hun pierca seg Ellers har man jo rettsalen, der Khalid liksom skulle "slippe bomber", men egentlig kom med mye tull. Det beste var at Mahek ble beskyldt for å være paranoid og ha null selvinnsikt, hvorpå det første hun svarer er "hvem sa det?". Neida, for all del Mahek, du er IKKE paranoid. Tina og Jenny ble nominert til skjærsilden. Og som nevnt har Mahek fredning. Det er det jeg kommer på i farta, folk må skyte inn det som er glemt om de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #354 Del Skrevet 27. oktober 2011 Håper på at Jenny enten klarer utfordringen, eller får færrest stemmer. Liker Jenny jeg Tina kan godt ryke, men er også litt lei både Knut og Kahlid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 27. oktober 2011 #355 Del Skrevet 27. oktober 2011 Håper Tina ryker i dag, men hun har jo sånn flaks at hun får sikkert en kjempelett hevn som hun tar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 27. oktober 2011 #356 Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for oppsummering! Tina og Jenny? Æh, liker begge, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #357 Del Skrevet 27. oktober 2011 fyyyyyyy faen. irmelin er den største bitchen!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 28. oktober 2011 #358 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva skjedde igår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. oktober 2011 #359 Del Skrevet 28. oktober 2011 fyyyyyyy faen. irmelin er den største bitchen!!!! Der sank hun en del hakk i mine øyne ja. Likte henne veldig godt fra starten, men etter i går mistet jeg helt sansen for henne. Håper hun ryker selv neste gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #360 Del Skrevet 28. oktober 2011 Der sank hun en del hakk i mine øyne ja. Likte henne veldig godt fra starten, men etter i går mistet jeg helt sansen for henne. Håper hun ryker selv neste gang! Ja. Hun gjorde det ikke med stil en gang. Nei,. hvis ikke adrian vinner nå så vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå