Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hun er nesten for "god" til å være sann,- Mehek. Det må da være konstruert hele greia. Ingen kan vel være SÅ selvgod :hakeslepp:

Og hva er egentlig opplegget til Kalhlid (Kahlid?)? :klo: Er han supergod til å spille, eller er han bare..dum? :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mehek:

*Kommer inn og setter seg i respekt, og oppfører seg som hun har vært der fra starten.

*Er 32 år og henger sammen med en gjeng som har gjennomsnittalder på 23 år eller no.

*Sier hun er voksen, men diskuterer som en fjortenåring.

*Tar alt høytidlig, og VIL lage dårlig stemning.

*Bryter ned andre, og har ingen voksene verdier til å heve seg over en bagatell.

*Snakker som "The Julekalender", for å virke kulere enn det hu er.

*Står å tråkker på Lena da hu blir stemt ut, uten at noen griper inn.

*Starter den første festen med å fortelle om Bollywood-karrieren, fordi ingen skulle dømme henne. Folk prøver å styre unna, og starte festen, men hun vil fortelle alt!!

*Sipper og griner når hun blir avvist, og enkelte trøster hu selvom hun har lagt opp til det selv.

*Det røde laget stemmer etter trivsel, noe de motbeviste det (med unntak av Niklas) da de fortsatt ville ha hun sutrete jenta som ser i kryss, fremfor kameraten til Niklas.

*Utrolig stor forskjell og urettferdighet på hevnene og fristene. Som feks, tattovering som man må vente en livstid før blir fjernet. Skinning, som tar ti år før gror ut igjen, og liksomtatovering som tar to uker og fjerne.

*Kalhid som sier han ble følesesmessig lekt med Tina, men gjør akkurat det samme med hu.

*Hvorfor ikke ta imot en fristelse på 20 000 kr et par ganger, når sjangsene er ørsmå for å vinne førstepremien.

*Kommer inn nye deltagere hele tia, som har likestor, eller bedre sjangse til å vinne enn de som begynner å bli drittlei hverandre.

*Noen av dem har vært der lenge, uten å tjent inn noe, og har heller ikke fått så mye fristelser iforhold til noen enkelte.

Kan Fristet-produksjonen vær så snill og sende inn en kar med litt ryggrad og sette hu Mehek på plass??? Og FOR GUDS SKYLD. Ikke gi hu kjerringa der spalteplass i aviser!!!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig.. Hu mehek går meg på nervene.. stygg kjerring. Hva har lene gjort som var sååå stoooor at det fortjente all det der? mange er direkte frekke mot hverandre, men ingen tar det så alvorlig.

Hun mehek vil ha drama, håper noen kan sette hu kjerringa på plass. Får lyst til å hive tvn bort da hun kommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snakker som "The Julekalender", for å virke kulere enn det hu er.

Haha, konge! Så sant, så sant. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i det som ble skrevet om Mehek ovenfor her! Hun er 32 år, men oppfører seg mer umodent enn de fleste andre der som er i tyveåra. Og måten hun angrep Lene på var forferdelig! Fikk skikkelig vondt av Lene.. Synes egentlig Mehek har oppført seg dårlig hele tiden, måten hun avbryter andre på når de snakker er rett og slett pinlig å se på! Synes det virker som om hun mangler litt sosiale antenner og bare er opptatt av seg selv, for å være ærlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det som ble skrevet om Mehek ovenfor her! Hun er 32 år, men oppfører seg mer umodent enn de fleste andre der som er i tyveåra. Og måten hun angrep Lene på var forferdelig! Fikk skikkelig vondt av Lene.. Synes egentlig Mehek har oppført seg dårlig hele tiden, måten hun avbryter andre på når de snakker er rett og slett pinlig å se på! Synes det virker som om hun mangler litt sosiale antenner og bare er opptatt av seg selv, for å være ærlig.

Yes, enig med deg. Er halvt inder selv. Blir flau når jeg ser oppførselen til dama. Håper hun er nestemann til å ryke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært der og måttet diskutert eller satt Mahek på plass, så hadde eneste mulighet vært å si noe sånt som at jeg ikke orker å diskutere med henne når hun avbryter hele tiden. Enten lar man være å prate, eller så lar man den ene parten få snakke ferdig før man selv får gjøre det samme. Hun overkjører jo alle der inne med all den "jeg er så mye bedre og eldre og vet mer enn dere"-snakket. Jeg håper det er et skuespill for hennes del, ellers trenger hun et solid kakk i hodet for å skjønne at verden sentrerer ikke rundt henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært der og måttet diskutert eller satt Mahek på plass, så hadde eneste mulighet vært å si noe sånt som at jeg ikke orker å diskutere med henne når hun avbryter hele tiden. Enten lar man være å prate, eller så lar man den ene parten få snakke ferdig før man selv får gjøre det samme. Hun overkjører jo alle der inne med all den "jeg er så mye bedre og eldre og vet mer enn dere"-snakket. Jeg håper det er et skuespill for hennes del, ellers trenger hun et solid kakk i hodet for å skjønne at verden sentrerer ikke rundt henne.

:sukk: Tenk å være 32 år og fremstille seg slik på fjernsyn. Uansett om det er skuespill eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man sett episodene til den danske serien av fristet på noen måte? Kunne ikke finne det på tv3play

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man sett episodene til den danske serien av fristet på noen måte? Kunne ikke finne det på tv3play

Jeg så det på Youtube, men det ble plutselig fjernet midt i serien. Sykt irriterende. Men nei, du får ikke sett det på tv3 play. Aner ikke om noen andre steder, annet enn dansk tv3 play (tror jeg det var?), men dette tror jeg kostet penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg også irriterer meg veldig over Mehek. Herrelighet, hun snakker om hvordan hun har sett gjennom Lene og bla bla bla, men hun i mine enda verre. Selvgod er ordet jeg ville brukt om henne, og vanvittig usympatisk.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun har oppført seg fint jeg. Å være selvgod er typisk norsk. Så den kritikken er ikke gyldig av deg. Det er fint at hun fikk ut Lene, hun ble litt vel irriterrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har oppført seg fint jeg. Å være selvgod er typisk norsk. Så den kritikken er ikke gyldig av deg. Det er fint at hun fikk ut Lene, hun ble litt vel irriterrende.

På seg selv kjenner man andre, og da regner jeg med du er som henne.

Det jeg reagerte mest på var da Lene ville ha henne vekk da hun brøt sammen, og Mahek sto der og ba henne oppføre seg som en kvinne. Vel, hadde Mahek oppført seg som en kvinne, ville hun forstått at hun ikke var den rette til å skulle trøste Lene og hun burde trukket seg vekk da Lene ba henne gå vekk. I stedet bare fortsetter hun, og fokuset skal være på henne hele tiden. Hun er ikke mye voksen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, som en norsk-inder blant mange nordmenn i huset - hvor mange andre der inne oppfører seg som henne? Ingen.

Hun kan sikkert oppføre seg fint, vi får bare se de fleste øyeblikkene hvor hun er en barnslig, selvgod, avbrytende, avvisende og selvsentrert person. Om noen forteller om noe de har opplevd, MÅ hun reflektere over dette og fortelle dem hvordan hun mener det gjør med dem som person. Hun oppfører seg som om hun har en utømmelig visdom som bare hun har, og belærer alle i tide og utide. Hun er ti år eldre enn de fleste, men oppfører seg som om hun er ti år yngre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, som en norsk-inder blant mange nordmenn i huset - hvor mange andre der inne oppfører seg som henne? Ingen.

Hun kan sikkert oppføre seg fint, vi får bare se de fleste øyeblikkene hvor hun er en barnslig, selvgod, avbrytende, avvisende og selvsentrert person. Om noen forteller om noe de har opplevd, MÅ hun reflektere over dette og fortelle dem hvordan hun mener det gjør med dem som person. Hun oppfører seg som om hun har en utømmelig visdom som bare hun har, og belærer alle i tide og utide. Hun er ti år eldre enn de fleste, men oppfører seg som om hun er ti år yngre.

det er kjemefint at hun belærer de andre. Fordi hun sier mye fornuftig og har livserfaring. Om 10 år kommer de til å skjønne det når de ser tilbake. og det er fint med forskjeller. Det som gjør det morsomt å se ting fra flere vinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...