Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeez, jeg trodde også det var Marie fra norske Fristet. Fra mann til den dukken liksom. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, syntes synd på Tina for at alle tok heelt på vei for at hun tok oppgaven og gjorde det hun kunne for å klare den. Et spill er et spill. Dessuten kunne vel ærlig talt ikke Kalid tro at hemmeligheten hans ville forbli særlig hemmelig etter å ha sagt den foran kameraet..

Men etter at Tina IKKE tok øyenbrynene, selv etter det hun sa da Preben fikk samme fristelse, da mistet jeg respekten for henne. Latterlig! Hun kunne ha tegnet dem på igjen til de hadde vokst ut.. Jeg hadde glatt gjort det for 10 tusen uten å være med på reality-program :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dansk spoiler:

Var det flere enn meg som elsket at Irina gikk ut?, og måten hun taklet det på var så morsomt. Jeg fikk nesten orgasme, jeg er så lei av den tøsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett utstemningen enda, men hva gjør Tina der oppe? Hun var jo fredet?

Hun står ikke der til utstemning ;) Den ble utført som normalt. Tina fikk en fristelse etter utstemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig teit at tina ikke gjorde det, når hun hadde sagt forige uke at hun hadde gjort det.. enig med alex. de gjør for lite..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva alle ser i Kahlid (usikker på hvor H'en skal være i navnet hans). Jeg synes han virker naiv og ganske lite intelligent.

Nå skal jeg på ferie i to uker, så da får jeg ikke sett hva som skjer.. Får håpe jeg ikke går glipp av så mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

Tro meg han er smart, han vet hvordan det er å spille. Han er en sterk spiller, selvom han ser uintelligent ut. Uansett så likte jeg ikke han i starten, men jeg synes at han er kjempe søt, og ikke minst morsom, måten han prater på altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på i forhold til spillet egentlig. Men generelt ganske dum. Han fremstår hvertfall som det. Er mulig han er lynende intelligent, men det synes ikke. Også synes jeg han har så rart blikk. Litt sånn "gammelgrisblikk".

Likern ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

han er ikke noe sjarmerende nei, men en kosebamse som mehek sa. jeg tror tina klina med khalid fordi hun føler hun har noe å gi tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Setareh

At hun skylder han det mener du?? Det tror jeg og.

Ja, riktig. Man kan gi han klemmer å kos, ikke intime greier :fnise: Men husker at jenny var lei seg fordi han alltid var sammen med tina, lol! for et par ville det ha blitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Man kan gi han klemmer å kos, ikke intime greier :fnise: Men husker at jenny var lei seg fordi han alltid var sammen med tina, lol! for et par ville det ha blitt

Khalid er jo morsom, ser veldig uintelligent ut også, men jeg liker han for det synes han er veldig morsom. Som om tina gidder å kline med han, hun gjør det for å "få ham tilbake", hun driter ellers i han og alle andre. en skikkelig luring.

er det bare meg som synes at hun er pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Khalid er jo morsom, ser veldig uintelligent ut også, men jeg liker han for det synes han er veldig morsom. Som om tina gidder å kline med han, hun gjør det for å "få ham tilbake", hun driter ellers i han og alle andre. en skikkelig luring.

er det bare meg som synes at hun er pen?

Nei, Tina er ei veldig pen jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på i forhold til spillet egentlig. Men generelt ganske dum. Han fremstår hvertfall som det. Er mulig han er lynende intelligent, men det synes ikke. Også synes jeg han har så rart blikk. Litt sånn "gammelgrisblikk".

Likern ikke jeg.

gammel gris? hva er det med deg da?! han er jomfru og skal spare seg til den første kona si. står stor respekt av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er SÅ glad for at jeg ikke er med på fristet! Hadde aldri taklet hun med de rare øyenbryna Lene(?)! OMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...