MissStiles Skrevet 30. november 2011 #641 Del Skrevet 30. november 2011 Da er jeg oppdatert på hva som har skjedd de siste episodene. Finalen imorgen, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 30. november 2011 #642 Del Skrevet 30. november 2011 Om ikke Adrian vinner, så dør jeg og hater Fristet for resten av livet mitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 30. november 2011 #643 Del Skrevet 30. november 2011 Da er jeg oppdatert på hva som har skjedd de siste episodene. Finalen imorgen, sant? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 30. november 2011 #644 Del Skrevet 30. november 2011 Ja Adrian bør vinne!! :D Som nummer to synes jeg Tina fortjener det. Makan til tøff jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 30. november 2011 #645 Del Skrevet 30. november 2011 Ja Adrian bør vinne!! :D Som nummer to synes jeg Tina fortjener det. Makan til tøff jente Jeg hater henne, men enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 30. november 2011 #646 Del Skrevet 30. november 2011 Har ikke dere merket at Alexander har stor hode og liten kropp?? Håper Adrian eller Tina vinner, egentlig så vil jeg at Adrian skal vinne.. men synes liksom synd på Tina som skal ryke ut skallet uten noenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 1. desember 2011 #647 Del Skrevet 1. desember 2011 Synes at Tina eller Adrian fortjener å vinne. Helst ADRIAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 1. desember 2011 #648 Del Skrevet 1. desember 2011 Så at de drev å banka på ku eller sauehuer.. herreguddd hvor kvalmt må det være? jeg hadde dratt hjem enn å gjøre det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #649 Del Skrevet 1. desember 2011 Har ikke dere merket at Alexander har stor hode og liten kropp?? Håper Adrian eller Tina vinner, egentlig så vil jeg at Adrian skal vinne.. men synes liksom synd på Tina som skal ryke ut skallet uten noenting. Hehe, jo! Legger spesielt godt merke til det når han har dress på seg. DET hue oppå DE smale skuldrene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #650 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor reklamerer de ikke for fristet lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. desember 2011 #651 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor reklamerer de ikke for fristet lengre? Sikkert for at det går så seint på kvelden. Lurer på om programmet har veldig få seere jeg siden de flytta programmet fra 22 til 23:s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2011 #652 Del Skrevet 1. desember 2011 Gleder meg til finalen ikveld. Heier på Adrian!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 1. desember 2011 #653 Del Skrevet 1. desember 2011 Har ikke dere merket at Alexander har stor hode og liten kropp?? Håper Adrian eller Tina vinner, egentlig så vil jeg at Adrian skal vinne.. men synes liksom synd på Tina som skal ryke ut skallet uten noenting. Hahaha, enig! Også synes jeg hele tiden det ser ut som han prøver å holde seg seriøs selvom han egentlig holder på å bryte ut i latter Tina fortjener mest å vinne i fht. hvor mye hun har gjort der inne. Helt klart. Men likevell digger jeg Adrian så syyykt, at jeg vil at han skal vinne. Tror hele programmet hadde værtkjedelig uten han der inne! Heia Adrian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #654 Del Skrevet 1. desember 2011 Faen i helvete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #655 Del Skrevet 1. desember 2011 Håper virkerlig ikke Kahlid vinner! Han virker så teit.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #656 Del Skrevet 1. desember 2011 Kahlid er så populær der inne så vedder nesten på at han vinner.. Kjipt hadde vært så gøy å se adrian vinne... men på en annen side hadde vært gøy og se adrian tape å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. desember 2011 #657 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor er Khalid så populær der inne egentlig?? Jeg har aldri likt den fyren der jeg.. Håper for guds skyld han ikke vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #658 Del Skrevet 1. desember 2011 Neeeeeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #659 Del Skrevet 1. desember 2011 Jævla klipt at Adrian ikke vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 1. desember 2011 #660 Del Skrevet 1. desember 2011 Faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå