Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke dere merket at Alexander har stor hode og liten kropp??

Håper Adrian eller Tina vinner, egentlig så vil jeg at Adrian skal vinne.. men synes liksom synd på Tina som skal ryke ut skallet uten noenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Setareh

Så at de drev å banka på ku eller sauehuer.. herreguddd hvor kvalmt må det være? jeg hadde dratt hjem enn å gjøre det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Adrian eller Tina vinner, egentlig så vil jeg at Adrian skal vinne.. men synes liksom synd på Tina som skal ryke ut skallet uten noenting.

Hehe, jo! :tongue: Legger spesielt godt merke til det når han har dress på seg. DET hue oppå DE smale skuldrene!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reklamerer de ikke for fristet lengre?

Sikkert for at det går så seint på kvelden. Lurer på om programmet har veldig få seere jeg siden de flytta programmet fra 22 til 23:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, enig! Også synes jeg hele tiden det ser ut som han prøver å holde seg seriøs selvom han egentlig holder på å bryte ut i latter :fnise:

Tina fortjener mest å vinne i fht. hvor mye hun har gjort der inne. Helt klart. Men likevell digger jeg Adrian så syyykt, at jeg vil at han skal vinne. Tror hele programmet hadde værtkjedelig uten han der inne! :sjenert:

Heia Adrian! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kahlid er så populær der inne så vedder nesten på at han vinner.. Kjipt hadde vært så gøy å se adrian vinne... men på en annen side hadde vært gøy og se adrian tape å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er Khalid så populær der inne egentlig?? Jeg har aldri likt den fyren der jeg.. Håper for guds skyld han ikke vinner! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...