Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nestemann som ryker nå er vel Philip, deretter Nicklas og Irmelin. Adrian(forhåpentligvis), Khalid og Tina står igjen i finalen..

Sikkert sånn tv3 har lagt det opp:p Men skjønner ikke at de ikke har fått ut Khalid tidligere jeg når alle ser på han som en "trussel". Ser ikke helt den at han er en trussel jeg da, for jeg tar ikke han for å være særlig smart akkurat. Han har bare dilta etter resten av femkløveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen fortelle meg hva damene finner så hawt med phillip? Han er ikke særlig trent eller muskuløs, han virker ikke særlig smart eller morsom, han virker egentlig ikke særlig selvsikker heller. Syns han har ganske så trillrundt ansikt og i tillegg er han skallet. Ser nesten harry ut, så hvorfor får han fine damer som Christine og Tina etter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phillip så litt molefonken ut når Adrian kysset han på kinnet :fnise:

Kan DU SVARE på spørsmålet mitt, du som skriver så mye her og har så sterke meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert snill og sjarmerende. Men om du ikke har fått det med deg; de fleste jenter/kvinner går ikke etter utseende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan DU SVARE på spørsmålet mitt, du som skriver så mye her og har så sterke meninger.

Det var da voldsomt til forlanging!!! Du skriver som AB, så jeg vet ikke hvilke av ABene du er og hvilket spørsmål du snakker om en gang.

Og jeg har da ikke noen sterkere meninger enn andre her inne.

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt til forlanging!!! Du skriver som AB, så jeg vet ikke hvilke av ABene du er og hvilket spørsmål du snakker om en gang.

Du har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva damene finner så hawt med phillip? Han er ikke særlig trent eller muskuløs, han virker ikke særlig smart eller morsom, han virker egentlig ikke særlig selvsikker heller. Syns han har ganske så trillrundt ansikt og i tillegg er han skallet. Ser nesten harry ut, så hvorfor får han fine damer som Christine og Tina etter seg?

Jeg syns philip er kjempesøt :) virker snill og bryr seg om andre. ikke redd for å vise følelser heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlater tråden AB, jeg gidder ikke at du skal henge deg opp i alt jeg skriver og gi meg meninger jeg ikke har. For jeg regner med du er den samme ABen som har kritisert meg tidligere i denne tråden. Jeg er her for å diskutere et TV program på en lystig måte, ikke for å bli gransket.

Hade til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlater tråden AB, jeg gidder ikke at du skal henge deg opp i alt jeg skriver og gi meg meninger jeg ikke har. For jeg regner med du er den samme ABen som har kritisert meg tidligere i denne tråden. Jeg er her for å diskutere et TV program på en lystig måte, ikke for å bli gransket.

Hade til dere andre.

Denne tråden blir ikke den samme uten deg:) du er jo den som skaper mest liv her;) bare drit i feige AB og la oss diskutere videre..

jeg fikk latterkrampe da Khalid sang på arabisk, siden jeg forstod hva han sa hahahha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAR PENGENE SEELV SEFF! Som alle i huset sier :P syns de er en gjeng selvopptatte mennesker . Jeg hadde gitt pengene til mehmet sin utdannelse om det ikke var noen konsekvenser noe det sikkert er . Men igjen for noen tomme mennesker . De har det godt og khalid har 1000 kr i lomma er mer enn hva mehmet har sikkert :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen andre som savner Fristet på tv3 Play i dag? :(

Det ser ut til at den siste episoden som har blitt lagt ut er den hvor de skal gifte seg. Og det er vel i hvertfall en ukestid siden, så er nok en del episoder som mangler gitt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, merkelig.. Nå gikk jeg inn på samme episode igjen, og da kom episoden fra i går i stedet for den da de giftet seg. Sikkert noe oppdateringer og surr der nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, merkelig.. Nå gikk jeg inn på samme episode igjen, og da kom episoden fra i går i stedet for den da de giftet seg. Sikkert noe oppdateringer og surr der nå ;)

Veldig surr! Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å ha en ansatt som sjekker på slutten av kvelden at alt er i orden, og evt fikse problemer?! Åhhh :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig surr! Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å ha en ansatt som sjekker på slutten av kvelden at alt er i orden, og evt fikse problemer?! Åhhh :kjefte:

syns det er bra jeg, reaksjoner som dine er priceless. "åhhh!" kvinner er bare morsomme og søte når de er sinte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade til dere andre.

Herregud da det var jo ikke for å henge deg ut. Ikke vær så nærtagen, men du er den som uttrykker meningene dine mest her så derfor ville jeg ha svar fra DEG. Unnsyld da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at den siste episoden som har blitt lagt ut er den hvor de skal gifte seg. Og det er vel i hvertfall en ukestid siden, så er nok en del episoder som mangler gitt :forvirret:

Jeg så det på play senest på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...