AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #601 Del Skrevet 25. november 2011 nå er det bare de gamle som står igjen i finalen egentlig. Khalid,Adrian,Tina,Irmelin,Niklas,Philip og den eneste er kristine, men hun ryker sikkert ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 25. november 2011 #602 Del Skrevet 25. november 2011 Men har ikke både Kristine og Charlotte extensions? Var vel derfor det ble Tina og Marthe for de var de to som hadde lengst NATURLIG hår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 25. november 2011 #603 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg missa et sekund, hvorfor kom Niklas og til finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 25. november 2011 #604 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg missa et sekund, hvorfor kom Niklas og til finalen? Fordi det var planlagt vel:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 25. november 2011 #605 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg missa et sekund, hvorfor kom Niklas og til finalen? Fordi rødt fikk velge en person fra rødt lag som fikk være med dem. De valgte Irmelin. Også spurte Alexander hvem hun mente var sterkest av de resterende på sort, og hun sa Niklas. Dermed fikk både Irmelin og Niklas bli med til finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 25. november 2011 #606 Del Skrevet 25. november 2011 Ja, på grunn av tupering/hårpudder. Bortsett fra det ser håret hennes tykt og glansfullt ut. Hun har løshår. Såg det et lite sekund når de stod på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 25. november 2011 #607 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg har også lagt merke til dette, men ikke tenkt noe særlig over det. Det kan nok kanskje stemme ja!! Heia Adrian! "Et annet sted" her er nok bare på et annet rom på hotellet, med skikkelig kamera (i motsetning til disse som er fastmontert på veggene rundtom på hotellet) og skikkelig lyssetting og bakgrunner. Folka er bare rett og slett filma på en annen måte enn når de løper rundt på hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. november 2011 #608 Del Skrevet 28. november 2011 Aaahh, har glemt å se torsdagens episode. Så da måtte jeg lese gjennom her for å få med meg hva som har skjedd. Hvem er i finalen?? Tina, Niklas, Irmelin, Kristine, Adrian og Kahlid? Noen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #609 Del Skrevet 28. november 2011 Aaahh, har glemt å se torsdagens episode. Så da måtte jeg lese gjennom her for å få med meg hva som har skjedd. Hvem er i finalen?? Tina, Niklas, Irmelin, Kristine, Adrian og Kahlid? Noen fler? Philip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fridus Skrevet 28. november 2011 #610 Del Skrevet 28. november 2011 philip er også i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. november 2011 #611 Del Skrevet 28. november 2011 "Jakten på kjærligheten gone wild in Alanya" Adrian er fantastisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. november 2011 #612 Del Skrevet 28. november 2011 Måte på å bli trist for at hun må gå da. De sees om 4 dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #613 Del Skrevet 28. november 2011 Jeez irmelin. "er bare smarte som er igjen her"? Hun fortjener ikke vinne hun dolker alle i ryggen . Og en dum uttalelse . Heia adrian ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 28. november 2011 #614 Del Skrevet 28. november 2011 Skjønner ikke at Irmelin kom som nummer to jeg! "Jeg har stemt etter trivsel" har jo ingenting med hovmod å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #615 Del Skrevet 28. november 2011 Hahahha philip hahaha dør nesten av latter av han. Er det bare meg eller rotet han litt med puta??? Hahaha uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. november 2011 #616 Del Skrevet 28. november 2011 Adrian!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 28. november 2011 #617 Del Skrevet 28. november 2011 KO KO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 29. november 2011 #618 Del Skrevet 29. november 2011 Heia Adrian! Den eneste som gjør til at Fristet er morsomt å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #619 Del Skrevet 29. november 2011 philip... for en sutrekopp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #620 Del Skrevet 29. november 2011 og forresten HEIA ADRIAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå