Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville heller at Marthe skulle gått ja!

Lars MARTIN du mener?:P Han er egentlig litt kjekk han(helt klart den kjekkeste der inne iallefall).

Åja, Lars Martin ja! :fnise: Ja, jeg synes han er kjempekjekk! Også så høy! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er den deltageren som får komme inn igjen? Marie?

Det finner vi ut i kveld. Men hvem er Marie igjen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det er Philip som kommer tilbake! Men synes jeg så Marie i snuttet der de viser hva som skal skje i neste episode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte har jo ikke vært der en uke en gang da, så hvorfor søren skal hun inn igjen. Kjedelig dame! Nei og nei!

men philip fortjener det da, for han røk jo ut på grunn av at han ikke fikk ta hevn..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra månen :tristbla: Liker Knut, jeg :rodmer:

Ja jeg synes skikkelig synd på Philip som har en ganske så stor måne i en alder av 26:/ Han går jo konstant med caps stakkar...:(

Jeg vedder på at Marthe ikke tør å sende ut en av de gamle! Hun sier hun vil ha de ut, men feiger ut hele tiden(det gjør alle).

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trond klarer jo INGEN fristelser jo! Haha, fy søren for en fyr.. Han skulle jo bare gi to personer drinker uten alkohol, men så klarer han ikke det, for da blir han en annen person?? Veit han hva han har meldt seg på i det hele tatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trond klarer jo INGEN fristelser jo! Haha, fy søren for en fyr.. Han skulle jo bare gi to personer drinker uten alkohol, men så klarer han ikke det, for da blir han en annen person?? Veit han hva han har meldt seg på i det hele tatt?

Hjernemassen hans består tilsynelatende av gress.. :kari:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernemassen hans består tilsynelatende av gress.. :kari:

:skratte:

Og jeg synes det bare blir bedre og bedre at jeg hadde rett om at han var mindre begavet som jeg fikk så kjeft av en AB for på torsdag! Og jeg bare MÅ gni det inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i begynnelsen av programmet, første eller andre uka sa Kalid (vet ikke hvordan jeg skriver navnet hans:P)til Tina at det var lurt å spille med han siden han ikke var der for å spille, men bare for å ha det gøy og at han uansett måtte dra hjem 1. sep pga en skole han skulle begynne på...

Men til oss seere avslørte han at det bare var noe han sa så ingen skulle stemme han hjem/ føle at han var trygg å spille med.

Er det noen andre som husker dette???

Det har jo ikke blitt snakket noe mer om det så da tror vel enkelte av deltageren fortsatt at det er sant.. blir gøy når Kaalid til slutt må avsløre at han er der for å vinne :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...