Lampeskjermen Skrevet 14. november 2011 Forfatter #101 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg gir opp snart, har jo aldri tid til å lese - alltid noe som kommer i veien!! ARG!! Og eksamen er om to uker, hjelpes.... Jeg kjenner kroppen skriker at den er sliten og at det er nok, men ikke lenge igjen til juleferie nå. Får bare håpe at alt roer seg til da. I tillegg ble det den verste fyllekula noen sinne på lørdag, og jeg har verdens verste fylleangst. Sagt så mye stygt til kjæresten at jeg kan ikke fatte at ordene kom fra meg. Jeg har så dårlig samvittighet, men han tilga meg med engang - han er som sagt verdens beste <3 Fortsette mandagen med den fylleangsten som er igjen og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 16. november 2011 #102 Del Skrevet 16. november 2011 Hallooo Lampe Hvordan det med eksamenslesingen? Nå håper jeg du iallefall har fått lest noe Ikke noe kult å ha det sånn nei, kjenner meg litt igjen, må si det...og det er ikke noe kult! Så, en til deg. Skulle ikke vært lov med sånn eksamensperiode Fylleangst ja. Den har gitt seg nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 16. november 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har lest litt, men stresser for å komme i mål med presentasjonen til fredag.. Etter det er det skjerpings.. JEG LOVER Aww.. Takk! Eksamen bringer kun frem negative ting.. Stress, nerver, og ikke minst kviiiiiser! Jada, den har nesten gitt seg. Enkelte krampetrekninger i hukommelsen som dukker opp enkelte gang, men tenker som så at det er gjort, kan jo ikke akkurat trekke det tilbake Selv om det hadde vært det aller beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 23. november 2011 #104 Del Skrevet 23. november 2011 I forhold til at de er en liten stund siden du har skrevet noe her, så regner jeg med at du er midt i eksamenslesingen Hvordan gikk presentasjonen du hadde forresten? Håper du har det bra, og at du ikke stresser deg ihjel med denne lesingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 28. november 2011 #105 Del Skrevet 28. november 2011 Lampe!?! Hvor er du? Jeg håper alt står bra til, og at eksamenslesingen går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 29. november 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 29. november 2011 Heeeeei Wow! Jeg er savnet En eksamen var unnagjort i går, den som rett og slett har gjort meg vondt hele semestret. Nå er den unna, og de gikk straka veien ned tror jeg.. Bommet fullstendig, samtidlig som at kroppen ikke ville slippe eksamensnervene. Så det endte med en skikkelig dårlig eksamen, hodepine, svetting og dårlig mage! Herre min... Snakk om ille. Men håper i det minste jeg står så slipper jeg å ta den en gang til.. Orker ikke åpne den "bibelen" der engang til!! Haha det måtte vært litt av et syn Men nå er det bare å bite tennene sammen og lese litt til neste eksamen som er den 12 Men den er i og for seg grei, laaaangt lettere stoff + 400 sider mindre pensum Hvordan står ting til der? Synes jeg leste at du skal gifte deg!? Gratulerer så masse Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 29. november 2011 #107 Del Skrevet 29. november 2011 Huff da! Men det går jo gjerne bedre enn det man tror, så går nok bra skal du se! Det værste er den sensuren. 3 uker er altfor lang tid å vente Er det én eksamen du har igjen nå, den du har den 12.? Blir deilig med ferie etterpå da Her går ting både veldig bra, og litt dårlig...alt ettersom Eksamenslesing her også. Guuuud, som jeg gleder meg til jeg er ferdig og kan senke skuldrene. Men, ellers har jeg det veldig bra. Min kjære fridde til meg for drøye to uker siden Kan tro eksamen liksom ikke er så viktig lenger Men jeg må, MÅ skjerpe meg i den siste innspurten Tatt deg en liten pustepause etter eksamen i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 30. november 2011 Forfatter #108 Del Skrevet 30. november 2011 Det å gå rundt i tre uker og ikke vite hvor man havner, er nesten den verste delen av eksamen. En må bare krysse fingrene, og alt annet en har på at det ordner seg. Siste eksamen den 12. ja, det skal bli godt. Men stresser ikke med den, siden det er 100 sider pensum, lett fag og har hatt en veldig flink og engasjerende lærer. Lærere gjør fagene så mye lettere ved å engasjere seg!! Men det skal bli så godt å bli ferdig og få tatt juleferie fra jobb og skole. Har endelig fått pyntet til jul også, det er så koselig med adventsstaker og julestjerner. Ahhh… Jeg er en ”sucker” for jula! Når får du senket skuldrene da, altså når er du ferdig med skoleåret? Håper det er snart, for du har vært kjempeflink med skolejobbingen synes jeg! Så gøy, er det lov å spørre hvordan det skjedde? Gratulerer så masse Jepp, pustepause som resulterer i at jeg nok ender opp med stress og kav neste uke. Men jeg har lov, mener jeg selv hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 2. desember 2011 Woohoo, det er fredag Og julebord i morgen.. Skal bli moro, men sliter som søren med å finne meg en kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 6. desember 2011 I dag er det skjerpings, rett hjem å lese til eksamen.. Min kjære er borte hele dagen og muligens helt til i morgen, så da må jeg utnytte den tiden til å få gjort de kjedelig tingene som ikke blir gjort ellers Det er jo hvitt ute! Eller litt hvitt og litt mer is Gi meg snø, (blir ikke jul uten snø!)ikke den dumme isen som jeg faller på hver bidige vinter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 7. desember 2011 #111 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hei du! Hvordan var julebordet på fredag? Fant du ut av kjoleproblematikken? Håper alt står bra til med lesingen. Deilig at det ikke er så mye å lese da Har det kommet mer snø der du bor? Her er det helt hvitt! Får nesten litt julefølelse jeg Har pynta litt til jul selv, men vi pleier egentlig ikke å pynte så veldig mye...siden vi er vant til å jobbe så mye Men har litt lykter og slikt som vi tenner på kvelden når vi slapper i stua da. Det er kos I fjor kjøpte jeg litt jule-dekor som jeg pyntet et lysfat vi har. Det ble kjempefint...helt til kattene fant ut at de var morsomme å leke med. Fant røde hjerter og stjerner rundt omkring i leiligheten i et halvt år etterpå Edit: Tusen takk for gratulasjonen forresten Og ja, du kan selvfølgelig få lov til å spørre... Det skjedde på en dag som betyr litt for oss. Han kom hjem med roser og hadde kjøpt inn middag, så vi skulle kose oss litt. Under desserten henter han en liten gave til meg. Da jeg hadde pakket opp og sett at det var en ring i esken, tok han hånden min og gikk ned på kne mens han sa de koseligste ting Helt perfekt, rett og slett Endret 7. desember 2011 av Ametrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 18. desember 2011 #112 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Pssst! Lampe, er du her?!? Nå er du vel ferdig med lesingen for i år? Hvordan har det gått? Kommet igang med julegave-shoppingen? (mulig du er ferdig, men er selv treg med å komme igang, og er blottet for inntrykk av at andre kan være ferdig leeenge før jul ) Edit: Skriveleif Endret 18. desember 2011 av Ametrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #113 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei Ametrin! Beklager så masse for at jeg har vært borte :/ Det ble altfor mye stress og kav inn mot julen med skole, jobb og hjem. Så jeg har hatt fri hele romjulen, og er endelig litt ved hektene igjen. Vondt når en føler at en aldri kommer ovenpå, men etter masse kos og sofa/kjæreste tid, ble kroppen mer samarbeidsvillig. Ble ikke noe fest i hele jula heller, orket rett og slett ikke tanken på det Men nå er jeg tilbake, og skal være flinkere til å være med på KG. Det er nyttårsforsettet mitt ! Hvordan har jula/nyttårs værthos deg? Aww.. Frieriet hørtes bare så koselig og romantisk ut.. Håper det blir min tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 3. januar 2012 #114 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt å ha deg tilbake! Har ikke vært så veldig aktiv selv da at det gjør noe... Høres ut som det har blitt litt mye for deg ja Hvordan går det med huset, fått «flyttet ordentlig» inn før jul? Hvordan har eksamen gått? Enda et semester fullført, en deilig tanke ikke sant?! Et skritt nærmere målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #115 Del Skrevet 4. januar 2012 Faller litt ut av rutiner, og da er det plutselig glemt at en skal svare. Kommet oss godt i orden ja, var vel så og si ferdig allerede i midten av november. Har det alltid så travelt med slike ting, men det må nok være for at jeg liker å ha orden rundt meg. Og rett å slett hater det å "bo i en koffert!" Ett semester til unnagjort, det neste begynner neste uke Resultatene fra forrige semester var helt utrolige, hadde aldri i verden trodd det gikk så bra! En C og en A Hvordan har det gått med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #116 Del Skrevet 6. januar 2012 God morgen! Det er FREDAG !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #117 Del Skrevet 9. januar 2012 På’n igjen med mandag, jeg misliker mandager rett og slett. Helgen har bestått av bursdagsfeiring, avslapping på sofaen og oppmanning av meg selv til skole igjen til helga. Nytt semester med tre nye fag, kjenner jeg er på randen til å gi opp enkelte ganger. Men når en har en mor som alltid har gjort det, da kommer konkurranseinstinktet og besluttsomheten om at ”jeg skal være bedre enn henne”. Og det er jeg allerede, men må benytte mulighetene å sole meg i glansen. Etter en del negative og krasse små kommentarer så kjenner du selv at pågangsmotet er så mye større. Jeg skal gjøre meg ferdig, selv om det nærmest er selvpining i det øyeblikket det står på som verst Ha en fin mandag (er det mulig å ha en fin mandag?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 9. januar 2012 #118 Del Skrevet 9. januar 2012 Gratulerer så mye med gode resultater forrige semester! C og A er kjempebra! Må si meg ikke misfornøyd jeg heller. Klarte å samle inn to stk B og én A Mandager... juheeey! Det er supertøft å starte på`n igjen etter noen fridager. Trengte ikke å stå opp før 9 i dag, men guuuuud så trøtt jeg var Nytt semester — nye muligheter! ...og enda et skritt nærmere slutten av studiet Dette klarer du, Lampe! Jeg heier på deg Hatt en fin mandag (til tross for det faktum at det er...mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #119 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Jeg synes vi begge to har vært kjempe flinke, tatt i betraktning all mangel på motivasjon Godt og endelig ha muligheten til å skryte av at jeg er ferdig neste år, selv om det ikke er før Desember 2013 jeg er ferdig :fnise: Gjett hva jeg har gjort i dag?? Jeg har meldt meg inn på treningsstudio Må vel begynne nå om "bikini-kroppen" skal komme frem til sommer'n.. Dessuten kom det plutselig 5 kg ekstra når jeg sluttet å røyke. Hvorfor er det så lett å gå opp, men så vanskelig å gå ned?? Nå er det skjerpings å mølla Endret 9. januar 2012 av Lampeskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. januar 2012 #120 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei Lampe! Godt nyttår Grattis med vel overstått semester! Blir vel greit å komme i gang igjen, selvom det var superdeilig å ha ferie. Jeg skal også melde meg inn på treningssenter Vi har jo et halvt år på å komme oss inn i bikinien Vi kan jo motivere hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå