Lampeskjermen Skrevet 22. september 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 22. september 2011 Ikke rå fornøyd for å si det sånn.. hjelper ikke på at matmor ikke vil ut akkurat nå heller, det regner jo i alle retninger der ute Men må nok bite i det sure eplet å gjre det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 23. september 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 23. september 2011 Søren for et møkkavær det skulle bli i dag da : Men det er FREDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 23. september 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 23. september 2011 Hurra! Jeg har tatt helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. september 2011 #24 Del Skrevet 24. september 2011 Har du noen planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 24. september 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 24. september 2011 Ness, regner med at det blir jeg,sambo og hunden rett ut på sofaen Enn du? Noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. september 2011 #26 Del Skrevet 25. september 2011 Var det en hyggelig lørdagskveld? Du er heldig som har kjæreste! Og hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 25. september 2011 #27 Del Skrevet 25. september 2011 Ville bare innom si hei Spennende med nye dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 25. september 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 25. september 2011 Lørdagskvelden ble bedre enn forventet God middag som besto av hvitløksmarinert kylling, chips, salat + stekt maiskolbe med masse hvitløkssmør, kjenner jeg sikler bare jeg hører det Så når jeg begynte å lage middagen åpnet jeg samtidig rødvinsflasken, yummy Så det ble en bitteliten snurr før middag Ja, kjenner det hadde blitt en rimelig rar følelse om jeg hadde vært alene, uten begge gull guttene her hjemme. Ville blitt så stille at jeg hadde gått på veggen Fikk tatt med hunden på en fjelltur i dag, begge to kom hjem møkkete. Så ille at vi begge måtte dusje oss rene etterpå Ametrin: Hyggelig at du stakk innom Gjort noe spennende i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. september 2011 #29 Del Skrevet 25. september 2011 Det hørtes herlig ut! Tenker det var godt med søndagstur, og at vofsen ble glad! Her har det bare regnet i dag, så det har ikke fristet å sette så mye som en tå utenfor døren. Skulle egentlig hatt en hund, for da MÅ man jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 25. september 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 25. september 2011 Hehe ja det er det som er hemmeligheten til at jeg i det hele tatt kommer meg ut døra til tider Men herremin så god samvittighet en får etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 25. september 2011 #31 Del Skrevet 25. september 2011 Åh, så heldig du er som har hund. Har to innekatter selv, og kommer meg ikke akkurat ut på tur med de I helgen har det gått i litt kakebaking, tv-titting med kjæresten og familieselskap for min del I dag har det vært litt nerding med skoleoppgave. Savner den tiden der søndager var søndager, og obligatorisk fridag... Hørtes forresten veeldig god ut den middagen dere hadde på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 26. september 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 26. september 2011 Føler meg ikke alltid like heldig for å ha hund, bare så det er sagt Men for all del, elsker jo den lille krabaten selv om han tester ut tålmodigheten min i tide og utide Deilig å ha innekatter da, hele tiden noen å kose med og slipper å være ute å gå tur i all slags møkka vær Hvilken kake bakte du? Selv bakte jeg gulrotkake Yummy Hva studerer du forresten? Jeg burde virkelig lest litt jeg også, men jeg er så tiltaksløs at jeg skjemmes Ender vel som alltid opp med ett skikkelig skippertak rett før eksamenene som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. september 2011 #33 Del Skrevet 26. september 2011 Hatt en bra start på uken? Tilbake til sunt kosthold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 26. september 2011 #34 Del Skrevet 26. september 2011 Ja, de er noe små søte skapninger de kattene Og en smuuule bortskjemte også kan du tro Hva slags hund har du? Har lenge hatt lyst på hund, men foreløpig er det ikke tid til det. Åh, gulrotkake er skikkelig snæxi da Ble lavkarbo ostekake. Skulle ha med kake i familieselskap, og siden jeg kjører lavkarbo-kosthold, så bestemte jeg meg for å bake en kake jeg også kunne spise Jeg studerer velferd *kikker litt skeptisk rundt seg...og lurer på om anonymiteten glipper* Det er så mye å lese nå, at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne. Har liksom lovet meg selv å ikke ende opp med skippertak, men tror det blir til det på slutten gitt... Hva studerer du? Gjort noe spennende i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 26. september 2011 #35 Del Skrevet 26. september 2011 Må nesten hilse på deg også da, -Sarah-. Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 26. september 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 26. september 2011 Hei Sarah, helt grei start på uken. Mandager er jo mandager, de skulle aldri vært funnet opp Enn med deg? Regner med de er like bortskjemte som lilletassen her i huset er Har en Jack Russell Terrier, med altfor mye energi Fant ut at så fort jeg flyttet hjemmefra skulle jeg ha en hund, og det ble det også. Men angrer ikke ett sekund Gulrotkake med maaasse glasur nammi nammi Selvsagt, en baker jo ikke til alle andre bare. skal jo ha litt igjen for at en har orket å bakt! Så jeg sier meg helt enig med deg der Så spennende da, selv studerer jeg handel og serviceledelse Huff, jeg vet hva du snakker om.. Men skippertaket blir det jo alltid alikevel Ikke gjort noe spennende i dag dessverre, vært på jobb + litt overtid Rett hjem å lufte voffsen, så middag etterfulgt av siste rest av panna cottaen og kaken som var igjen Mat monster er jeg Enn med dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 26. september 2011 #37 Del Skrevet 26. september 2011 Vi har vel tross alt dyrene for å skjemme de bort, tenker jeg...de er jo så søøøte Nei, den rasen er vel ikke akkurat kjent for å være daffe sofadyr Du har helt rett, man skal da ha noe igjen for at man baker og styrer Spennende Trives du med studiene? Ja, de skippertaka må vi vel bare regne med. Pensumlistene og de kravene som stilles er vel umenneskelig høye?! Ikke vært så spennende her heller...vært på skolen hele dagen, og sitter å «leser» nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 27. september 2011 Godt å ha noen som en kan skjemme bort også, føler seg mye bedre da Trives med studiene, bare litt mye til tider siden jeg studerer på deltid og jobber fulltid ved siden av. Ikke alltid så interesante fag, men en må jo bare følge med Skal jo bli ferdig med Bachelor graden engang så Venter bare på desember og skippertak perioden nå, er så god følelse å få det unnagjort Synes du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 27. september 2011 #39 Del Skrevet 27. september 2011 Oi, det kan da ikke være bare, bare å studere deltid ved siden fulltidsjobb?! Flinking Beklageligvis er det vel sjelden alle fagene er like interessante, men man må vel gjennom dem også Har du mye igjen av bachelor graden? Gratulerer med huskjøp forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. september 2011 #40 Del Skrevet 27. september 2011 Huff, desember er grusom! Da angrer jeg alltid så sykt på at jeg ikke har lest jevnt og trutt :gjeiper: Så vi får være flinke dette semesteret Håper du har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå