Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #1 Del Skrevet 4. september 2011 Hei. For tre år siden tok jeg piercing i leppa. Dessverre, angrer jeg veldig nå. Synes den er veldig uppassende og lite kledelig. Jeg vurderer å ta den ut, men er redd for at det vil være et stort hull der. DET ville vært verre enn piercingen. I såfall vil jeg hvertfall bytte den ut, men aner ikke hvilken størrelse den er på. Noen som vet hvor stort hullet kommer til å være, og vil det noen gang gro? Vil ha den vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 4. september 2011 #2 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har hatt piercing i leppa og i nesa,begge er tatt ut. Og man ser at jeg hat hatt piercing der. Men det vises ikke såå mye,det er levbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 4. september 2011 #3 Del Skrevet 4. september 2011 Det kommer ikke til å være noe hull der og det gror veldig raskt så ikke bekymre deg Det eneste er at du kan få et litt hulerom aktig arr, men etter noen måneder blir det nesten usynlig med mindre du "spenner huden" ved å presse tungen mot det. Dette forutsetter selvfølgelig at du har tatt hullet hos noen som hadde peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. september 2011 #4 Del Skrevet 4. september 2011 Har hatt piercing i leppa selv, tok den ut etter noen år og det synes ikke at jeg har hatt noe der. Jeg hadde SÅNN piercing, bare på høyre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 4. september 2011 #5 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg tok ut to "snakebites" for ca 2 år siden, det vises enda arr, selv om de ikke er sånn meget synlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå