Gå til innhold

Angrer på piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

For tre år siden tok jeg piercing i leppa. Dessverre, angrer jeg veldig nå. Synes den er veldig uppassende og lite kledelig.

Jeg vurderer å ta den ut, men er redd for at det vil være et stort hull der. DET ville vært verre enn piercingen. I såfall vil jeg hvertfall bytte den ut, men aner ikke hvilken størrelse den er på.

Noen som vet hvor stort hullet kommer til å være, og vil det noen gang gro? Vil ha den vekk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt piercing i leppa og i nesa,begge er tatt ut. Og man ser at jeg hat hatt piercing der.

Men det vises ikke såå mye,det er levbart!

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det kommer ikke til å være noe hull der og det gror veldig raskt så ikke bekymre deg :) Det eneste er at du kan få et litt hulerom aktig arr, men etter noen måneder blir det nesten usynlig med mindre du "spenner huden" ved å presse tungen mot det. Dette forutsetter selvfølgelig at du har tatt hullet hos noen som hadde peiling!

Gjest snoopy_93
Skrevet

Har hatt piercing i leppa selv, tok den ut etter noen år og det synes ikke at jeg har hatt noe der. :)

Jeg hadde SÅNN piercing, bare på høyre siden.

Skrevet

Jeg tok ut to "snakebites" for ca 2 år siden, det vises enda arr, selv om de ikke er sånn meget synlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...