Gå til innhold

Hva ble du hekta på under graviditeten? :)


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Hva ble du hekta på ?

Ei jeg kjente hadde så løst på ustekt kjøttdeig, sånn som lukter fjert etter du har åpnet pakken :P

Andre som spiste sand til de spydde... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaskepulver.... :wow: ÅÅÅÅÅÅHHH jeg kan nesten sette meg ned å bare gomle det i meg.... :spise:

Jeg har et urin-prøve glass med OMO på badet stående sånn at jeg kan sniiiiiiffe hver gang jeg er innom, noe som er temmelig ofte for tida! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om ei en gang som ble hektet på murpussen hun fant bak do.

Selv var den eneste "rare" lysten min rådyrkjøtt. Tror jeg spiste rådyr til hvert måltid jeg hadde omtrent. Klarte ikke å overleve uten (føltes det som) I dag klarer jeg ikke å fordra det. Spiste meg temmelig lei kan du si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.trimester-gule epler, fortærte uante mengder og sjokkomelk.

2.trimester-nektariner,men de måtte være skikkelig harde, og igjen sjokkomelk. Ikke få kurver med nektariner som har gått ned dragsuget i sommer.

3.trimester-ISKALD DRIKKE! Spesielt sjokkomelk igjen, men greier ikke å gå inn i en butikk uten å komme ut uten en iste.... Men all drikke må være iskald. Har skrudd ned tempen i kjøleskapet så det nesten er på frysepunktet :fnise:

Sjokkomelk har forfulgt meg hele svangerskapet :sikle: Jo kaldere, jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melk, risegrynsgrøt med kanel(nesten hver dag i perioder i siste tri :daane: kanelboller og epler. I første tri var jeg litt hekta på tomater. Det rare er at jeg ikke er særlig glad i tomat, har ikke drukket melk siden barneskolen, ikke glad i risengrynsgrøt, og i alle fall ikke med kanel (typ; da er grøten ødelagt! :fnise: ) Epler spiser jeg så og si aldri heller. Nå hopper jeg over tomat og epler om jeg kan igjen, drikker ikke melk men kan ta meg en porsjon med grøt! MED kanel. Så noe ble værende. Kanelboller er fortsatt ja-mat! :ler:

Før sa jeg som Tjorven; "är det gröt eller är det mat?? Førr om det är gröt så ska jag inte ha!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, i siste trimester er det vaskepulver og klor!! Sniffer nyvaskede klær og vaskepulver. Helt sykt, men det lukter så godt! Også vasker jeg badet med masse klor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskepulver.... :wow: ÅÅÅÅÅÅHHH jeg kan nesten sette meg ned å bare gomle det i meg.... :spise:

Jeg har et urin-prøve glass med OMO på badet stående sånn at jeg kan sniiiiiiffe hver gang jeg er innom, noe som er temmelig ofte for tida! :danse:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, i siste trimester er det vaskepulver og klor!! Sniffer nyvaskede klær og vaskepulver. Helt sykt, men det lukter så godt!

Godt å høre jeg ikke er alene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden var det utrolig mye ekkelt og vulgært..

Jeg kan nevne for egen del ting jeg likte fra før av, bare i mer intens grad:

- Lett-Solo

- Mexicana potetchips

- Kyllingboller (krydret)

- Isvann med sitron

- Sjokoladeiskrem

- Sjokolade croissants

Osv., osv. Samme som før, men mer og sterkere, og mye søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epler- røde, grønne og gule i mengder! Gjerne 3-4 pr dag.

Sitrondrops, Fox sitronkaramell, tyggegummi.

Ellers så elsket jeg malingslukt, og storkoste meg når vi måtte på Byggmakker, Obs bygg etc. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt så glad i kjøtt, alt som har med kjøtt er heilt utrulig ! ^^

Ellers var jeg avhengig av iste ei stund, måtte ha tre isteflasker i kjøleskape per dag omentrent. Dyr avhengighet ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det med kjøtt.

Jeg må ha kjøtt hver dag, og melk og corn flakes med jordbær til frokost, ellers kan jeg bare

gi opp å gå ut av døra.

Det med kjøtthungeren kommer kanskje av at man trenger mere jern tenker jeg.. :)

Ellers så orker jeg ikke tanken på Asiatisk mat, og jeg som egentlig er så glad i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...