SummerJoy Skrevet 4. september 2011 #21 Skrevet 4. september 2011 (endret) Om den spretter ut eller ei tror jeg kommer an på hvor dyp navle man har i utgangspunktet. Her er det store inviduelle forskjeller.. Min spratt ut en gang etter uke 30 begge gangene, tidligere med nr 2. Hadde enorm mage med nr 2 (han var 57 cm lang og 4, 6 kg) og navlen spratt så til de grader ut at jordmora lurte på om jeg hadde fått navlebrokk. Den var sprengt og i veien hele tiden , og jeg følte meg bare dum i tettsittende klær da den klumpen på magen stakk ut.. Værste av alt var at navlen fremdeles stod ut i dagene etter fødsel, og jeg var jo "livredd" for at den aldri skulle bli normal. Det ble den heldigvis. Nå er den akkurat som før. Med første gikk den inn med en gang etter fødsel.. Endret 4. september 2011 av SummerJoy
*Joyce* Skrevet 4. september 2011 #22 Skrevet 4. september 2011 Min spratt aldri ut med førstemann, og jeg var diiiger på slutten, så jeg tror nok SummerJoy er inne på noe med det med dybden på navlen i utgangspunktet.
silverdoe Skrevet 5. september 2011 #23 Skrevet 5. september 2011 Eg har djup navle, og foreløpig har den ikkje poppa ut. Den er blitt litt grunnare, men ikkje mykje..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #25 Skrevet 5. september 2011 Har dyp navle, som *heldigvis* ikke spratt ut. Vart bare litt grunnere. Har en litt irrasjonell "angst" for / føler ubehag ved navler, inkludert min egen, så jeg er glad for at den holdt seg på plass! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå