Gå til innhold

Spretter alle navler ut?


Trulte:-)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en rar ting... er det sånn at alle gravide-navler spretter ut? Isåfall - når er dette vanlig? (og når går den evt. inn igjen?)

Min navle er litt rar og strukket nå. Men den ser ikke nødvendigvis ut til å være på vei "ut"?

Rart spørsmål dette, som egentlig ikke betyr så mye :-) Men det er jo ikke måte på alt man kan gå og lure på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min navle spratt ut rundt uke 20 denne gangen, og den irriterer meg litt for den vises gjennom alle toppene mine.

I første svangerskap spratt den ikke ut før helt på slutten.

Skal i bryllup nå til helgen og vurderer faktisk å ha på brysttape sånn at den ikke skal vise gjennom kjolen :fnise:

Endret av Dizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spratt aldri ut forrige gang, men jeg hadde ganske liten mage. Det blir interessant å se hva som skjer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 36 uker på vei og navlen har først nå de siste dagen begynt å bule bittelitt ut. Men det syns ikke gjennom klær og sånt.. I forrige svangerskap spratt den aldri helt ut, gikk mer i ett med resten av magen liksom, men det fødte jeg i uke 31, så jeg regner med at det samme ville skjedd om jeg hadde gått til termin...

Regner med at navelen blir omtrent som før igjen i takt med resten av magen etter fødsel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. :)

Min navle har ikke blitt utovernavle enda den heller, og vi er vel akkurat like langt på vei. Men den har blitt grunnere, hvis du skjønner. Så noe utpresset har den blitt, men har enda navlegrop. Håper den ikke spretter helt ut etter hvert, for jeg er litt sær når det kommer til navler.. :sjenert:

Men det kommer helt sikkert an på hvordan navlen var i utgangspunktet. Noen har jo naturlig utovernavel, mens andre sin ikke er så dyp. Vil tro de får lettere skikkelig struttenavel? :klo:

Venninna mi hadde halvveis utovernavel i utgangspunket i alle fall, og da hun var like langt på vei som meg (vi er relativt like i kroppen, hadde/har liten og nett mage begge to) så hadde hun en sånn søt liten tut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første svangerskap poppet den aldri, men i dette svangerskapet har den poppet! Ble litt overrasket! Poppet vel i uke 34-35 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde skikkelig navlegrop før. I første svangerskap var den flat lenge, men poppa 1 eller 2 månadar før termin. Etter fødselen har den vore annleis enn før, litt skeiv og litt grunnare.

I dette svangerskapet blei det tutmage allerede før veke 20. Har større mage enn sist, men likevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min navel spratt aldri ut, men gikk nesten i ett med resten av magen. Jeg var stor! Fikk tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Min spretter kun ut når jeg sitter ned i en spesiel posisjon og snuppa ligger i "rett stilling", det er vel eneste gangene. Ellers når jeg står, så er navelen normal. :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld at jeg spør så teit, men er nysgjerrig; popper den ut over natta eller skjer det gradvis? :sjenert:

Det skjer gradvis, den 'poppar' ikkje sånn egentlig! Men hos meg gjekk det berre dagar frå flat til tut-navle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...