Gå til innhold

Ytterjakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med termin midt på kaldeste vinteren, ser jeg at jeg trenger en vinterjakke. Ellos har en gravidekåpe til ca 750 kr tror jeg det var. Tro om det er noe vits å legge penger i noe slikt? Egentlig har jeg ikke lyst til det..

Allerede nå passer jeg ikke ytterklærne mine, men enda går det bra sånn temperaturmessig. Hva gjør dere ift. vinterjakke? Bare kjøper en vanlig, billig jakke i mye større størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Jeg brukte en vanlig dunjakke fra H&M bare i en større størrelse enn vanlig. Gadd ikke bruke så veldig mye penger på den jakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta i en second hand-butik! Gravidkläder är ju ofta i bra skick då de bara använts en kort period så hela och fina ytterkläder finns det nog gott om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker min samboers jakke! Ikke veldig sexy, men shit au.. den er helt ensfarget, og enn så lenge går den over magen :-D Dessuten hjelper det hvis jeg har litt pene skjerf og tilbehør til.

ellers er det mange som selger brukte klær på finn.no. som noen over her sa, de er jo ofte i god stand, siden de ikke er brukt lenge.

evt - så har kappahl og flere av disse vanlige butikkene klær for store damer. der finnes det jakker sånne som oss får på oss! lykke til :-)

PS; jeg har også kjøpt en poncho i varm ull, som jeg kan hive utenpå før det blir sånn ordentlig kjempekaldt. og de er jo fine selv om man ikke er gravid også, så det kan jo være et slags tips... med et knytebelte over, så får man jo litt figur også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det det jo kjempefine tips! Poncho har jeg ikke tenkt på en gang, det er jo "in" for tiden. Synes det er lettere å kle seg pent nå når jeg er gravid. Det blir mye tights og tunika, med dertilhørende skjerf og cardiganer siden jeg har stort behov for temperaturregulering.

Kjøpte noen mamma-t-skjorter og singleter på H&M på salg til 30 kr stk. Regner ikke med å kjøpe flere enn de tre, men disse var verd sine 30 kr stk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...