mysan Skrevet 6. september 2011 #41 Skrevet 6. september 2011 Har tre damer med brystkreft på vennelista mi som begynner å bli rimelig lei av den type statusmeldinger... Mee too! Jeg blir provosert av alle de der copy/paste statusmeldingene som liksom skal vise at du bryr deg om ditt og datt... Jeg har selv hatt brystkreft og ser virkelig ikke at sånt som det som omtales her gjør noe som helst for de som rammes. Vil du gjøre noe for kreftsaken eller andre saker, så doner penger for pokker! Statusmeldinger av copy/paste-typen er billig liksomomtanke i mine øyne. "Se hvor snill og omtenksom jeg er som poster sånt i hytt og gevær"... 4
Yme Skrevet 6. september 2011 #42 Skrevet 6. september 2011 Er dette en kampanje mot brystkreft? Heh... Da er det litt bedre å sende engler, spør du meg :gjeiper: Hadde dette bare vært for å plage mannfolka, hadde det vært greit, men når det faktisk er en kampanje mot brystkreft, blir det rett og slett ganske dumt... Det blir jo latterligjøring av hele kreftsaken. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå