malifika Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Ser at mange jenter oppdaterer statusen sin på face og skriver ting med tall og cm. F.eks: Ca 38 cm og 30 min... Noen som veit hva dette betyr???
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Er visst skostørrelsen og hvor lang tid man bruker på å ordne håret...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Lurer på dette jeg også! Sett det skrevet på engelsk av en norsk venninne med venner over hele verden.
Capricorn Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Setter du den på statusen så kurerer det visst brystkreft. 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Har tre damer med brystkreft på vennelista mi som begynner å bli rimelig lei av den type statusmeldinger... 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Setter du den på statusen så kurerer det visst brystkreft. høu høu! 1
Capricorn Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 høu høu! Noe du ikke tok i innlegget mitt?
Kråkesaks Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Er visst skostørrelsen og hvor lang tid man bruker på å ordne håret... Hvordan kan 36,5 cm være en skostørrelse?
Capricorn Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Hvordan kan 36,5 cm være en skostørrelse? Fordi det står at størrelsen skal oppgis med cm etter.
Wanita Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Hvordan kan 36,5 cm være en skostørrelse? Lik som om 37,5 kan være en skostørrelse? Nei altså, det at de skriver cm i statusen er vel bare for at det skal se ut som om de snakker om peniser og hvor lang tid de bruker på sex.
Kråkesaks Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 Lik som om 37,5 kan være en skostørrelse? Nei altså, det at de skriver cm i statusen er vel bare for at det skal se ut som om de snakker om peniser og hvor lang tid de bruker på sex. Ok. Cm er liksom bare et vedheng fordi det er "morsomt"? Ja, ja.
Bernardette Skrevet 3. september 2011 #13 Skrevet 3. september 2011 Lik som om 37,5 kan være en skostørrelse? Nei altså, det at de skriver cm i statusen er vel bare for at det skal se ut som om de snakker om peniser og hvor lang tid de bruker på sex. Det er liksom det som er så skrekkelig morsomt. Å få menn til å tro det, mens det egentlig er for å kjempe mot brystkreft. Verden er gal. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 Noe du ikke tok i innlegget mitt? Neida, var bare det at å skrive skostørrelsen i statusen sin skal kunne kurere brystkreft.. Mon tro hvem som finner på alt dette.. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 Også jeg som trodde at venninnen min var rimelig oppegående og smart.... Takk for opplysningen uansett. 3
Kråkesaks Skrevet 3. september 2011 #16 Skrevet 3. september 2011 Jeg lurer på om jeg bare skal svare: "Ganske liten og veldig kort." 3
Gjest Leonidene Skrevet 3. september 2011 #17 Skrevet 3. september 2011 Er av samme typen som den idiotiske "skriv hvor du legger fra deg veska di når du kommer inn men husk å være kryptisk slik at mannfolka trur det er snakk om noe sexrelatert og for all del, send den videre til alle jentene på vennelista di". Tåpelig heile skiten. 3
malifika Skrevet 3. september 2011 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2011 aha.. Jaja, vær sin lyst. Nå ble jeg iallefall litt klokere
Gjest Koseklumpen Skrevet 3. september 2011 #19 Skrevet 3. september 2011 "Ok damer nå er det den tiden av året igjen, for å støtte brystkreft bevissthet! Vi husker alle fjorårets runde av forfatter BH male din status ?..... eller hvordan vi vil at våre vesker? Bra, dette året er det noe annerledes. Du må angi skostørrelse (kun siffer) etterfulgt av ordet "cm", og hvor lang tid det tar å fikse håret ... Husk at i fjor var så mange folk at det endte opp på nyhetene, og den konstante oppdateringen av status minnet alle hvorfor vi gjør dette og bidro til bevisstgjøring! Ikke fortell noen mann hva status betyr, la dem gjette! Og vennligst kopier og lim inn (meldingen) dette til alle dine kvinnelige venner, så vi kan prøve å lage mer oppstyr om dette enn i fjor! Jeg gjorde min del ... Nå er din tur! Gå på damene ... og la oss få alle menn til å lure på ...." Har jeg fått i innboksen.
Kråkesaks Skrevet 3. september 2011 #20 Skrevet 3. september 2011 Men ble folk bevisst på noe annet enn bh-farger? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå