Wanita Skrevet 3. september 2011 #21 Skrevet 3. september 2011 Ok. Cm er liksom bare et vedheng fordi det er "morsomt"? Ja, ja. Jepp. Det er liksom det som er så skrekkelig morsomt. Å få menn til å tro det, mens det egentlig er for å kjempe mot brystkreft. Verden er gal. Ja, er det ikke fantastisk. Og i morgen kommer vi alle til å leve for evig om du skriver opp alle klesplaggene du har i skapet Men ble folk bevisst på noe annet enn bh-farger? Nei, det tror jeg ikke. For jeg fikk med meg først i år at den bh-farge greie hadde med samme opplegget å gjøre. Og alt jeg husker fra i fjor var at min var svart med prikker på. Har jeg gitt noe mer penger til forskning av brystkreft. Nei, så hjalp nok ikke gitt.
Drizzt Skrevet 3. september 2011 #22 Skrevet 3. september 2011 Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Setter du den på statusen så kurerer det visst brystkreft. Å jaaaa .... sånn kurer vi kreft .... neimen, hvorfor har vi ikke tenkt på det før?? 4
Gjest hogwash Skrevet 3. september 2011 #23 Skrevet 3. september 2011 Men ble folk bevisst på noe annet enn bh-farger? Jeg blir bevisst på hvem som er idiotiske nok til å reagere på kjedemail. 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #24 Skrevet 3. september 2011 Jeg blir bevisst på hvem som er idiotiske nok til å reagere på kjedemail. Her har vi en EKTE krypterte-meldinger entusiast
The Kitten Skrevet 4. september 2011 #25 Skrevet 4. september 2011 Jeg skjønner ikke helt poenget med å holde menn utenfor. Hvis de vil sette fokus på brystkreft, skulle en jo tro at flest mulig var interessert i å være orientert om det. Forøvrig kan menn også få brystkreft, og det er lett å glemme når det blir så mye tullefokus på det. 8
Gjest Hikken Skrevet 4. september 2011 #26 Skrevet 4. september 2011 Jeg skjønner ikke helt poenget med å holde menn utenfor. Hvis de vil sette fokus på brystkreft, skulle en jo tro at flest mulig var interessert i å være orientert om det. Forøvrig kan menn også få brystkreft, og det er lett å glemme når det blir så mye tullefokus på det. Tror ikke de er så veldig modne i hodet, de som holder på med det der. " Fniiiis, la oss alle sette skostørrelsen og tiden vi bruker på å ordne å håret til en kryptisk melding, så gutta tror det er noe perverst! Fniiiiis! " 1
United Stars Skrevet 4. september 2011 #27 Skrevet 4. september 2011 (endret) .. Endret 6. september 2011 av United Stars
Ninnin86 Skrevet 4. september 2011 #28 Skrevet 4. september 2011 Hva med å oppdatere statusen sin med en link til en nettside om brystkreft, et kontonummer og en oppfordring til å støtte kampen mot brystkreft med en pengesum? Er jo ingen som skjønner at de "kodede" statusene på fb betyr "jeg støtter kampen mot brystkreft".. P.S: Ikke skriv inn ditt eget konto.nr, da hehe.. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #29 Skrevet 4. september 2011 Det er så sykt teit Og den der frukt-dritten da!
Gjest Iah Skrevet 5. september 2011 #30 Skrevet 5. september 2011 Jeg skal ærlig innrømme at jeg tenker mitt om de som poster denne typen statuser.. 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #31 Skrevet 5. september 2011 Det siste jeg forbinder med tull som dette, er brystkreft og andre alvorlige sykdommer. Ikke det første som slår meg når noen har noe merkelig i statusen sin. Da er det bedre å skrive rett ut at nå støtter vi brystkreft, eller noe. 1
Gjest Emera Skrevet 5. september 2011 #32 Skrevet 5. september 2011 Joda, jeg er sikker på at Nobelprisen i medisin vil gå til Facebook for dens fremfagende arbeid med brystkreftsaken... Tåpelige greier.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #33 Skrevet 5. september 2011 Jeg tenker at enten har de nettopp fått barn eller så har typen utrolig stort "utstyr". Merkelig fenomen!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #34 Skrevet 5. september 2011 Jeg tenker at enten har de nettopp fått barn eller så har typen utrolig stort "utstyr". Merkelig fenomen! Da har alle veldig korte barn.......
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. september 2011 #35 Skrevet 5. september 2011 "Ok damer nå er det den tiden av året igjen, for å støtte brystkreft bevissthet! Vi husker alle fjorårets runde av forfatter BH male din status ?..... eller hvordan vi vil at våre vesker? Bra, dette året er det noe annerledes. Du må angi skostørrelse (kun siffer) etterfulgt av ordet "cm", og hvor lang tid det tar å fikse håret ... Husk at i fjor var så mange folk at det endte opp på nyhetene, og den konstante oppdateringen av status minnet alle hvorfor vi gjør dette og bidro til bevisstgjøring! Ikke fortell noen mann hva status betyr, la dem gjette! Og vennligst kopier og lim inn (meldingen) dette til alle dine kvinnelige venner, så vi kan prøve å lage mer oppstyr om dette enn i fjor! Jeg gjorde min del ... Nå er din tur! Gå på damene ... og la oss få alle menn til å lure på ...." Har jeg fått i innboksen. Det ser ut som om noen har brukt google translator her. Skikkelig knotete å lese
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #36 Skrevet 5. september 2011 Hvor lang tid det tar å fikse håret? Forklar... Feks skostr 38, og hvor kommer håret inn her?
loffen Skrevet 5. september 2011 #37 Skrevet 5. september 2011 Aha, er det det de dumme sifrene 'betyr'. Akkurat som om det hjelper brystkreftsaken. Herregud, så dumt!
Capricorn Skrevet 5. september 2011 #38 Skrevet 5. september 2011 Hvor lang tid det tar å fikse håret? Forklar... Feks skostr 38, og hvor kommer håret inn her? De skriver f.eks 10 min fordi de bruker 10 minutter på å fikse håret.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #39 Skrevet 5. september 2011 De skriver f.eks 10 min fordi de bruker 10 minutter på å fikse håret. Så altså: 38 cm, 10min?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå