Gå til innhold

Når tok dere ut piercingen i navelen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Når tok dere vordende mødre ut piercingen deres i navlen?

Jeg er er 4 mnd på vei, og ikke akkurat kjempestor. Men vil ikke ha noe strekkmerker rundt piercinghullet.

Piercingen tok jeg når jeg var 13 år, og er nå 30. hehe. Jeg elsker den og synest jeg ser "tom" og "rar" ut uten den.

Og et tilleggsspørsmål. Grodde hullet igjen, eller var det bare å sette den inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begge mine svangerskap tok jeg den ut i mellom uke 26-28.. Jeg kjøpte et sant smykke for gravide. så hver kveld jeg pusset tenna så satte jeg i smykket og hadde det i til jeg hadde pusset tenna. Det funket fint for meg vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut min piercing 2-3 år før jeg ble gravid, men fikk likevel strekkmerker ut fra hullene :/ Heldigvis var dette de eneste strekkmerkene jeg fikk på magen, og de er ikke spesielt store :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den ut med en gang eg ble prøver. Har ikke prøvd å sette den inn igjen. Hullet ble veldig stygt etter fødselen, men jeg er full i strekkmerker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Når tok dere vordende mødre ut piercingen deres i navlen?

Jeg er er 4 mnd på vei, og ikke akkurat kjempestor. Men vil ikke ha noe strekkmerker rundt piercinghullet.

Piercingen tok jeg når jeg var 13 år, og er nå 30. hehe. Jeg elsker den og synest jeg ser "tom" og "rar" ut uten den.

Og et tilleggsspørsmål. Grodde hullet igjen, eller var det bare å sette den inn igjen?

Hei!

Du har hatt hullet ditt såpass lenge at det sannsynligvis aldri kommer til å gro igjen. Det er mao ingen fare å ta den ut og sette den inn igjen etter fødsel. Dette har noe med at huden på magen er tykkere og seigere enn andre plasser på kroppen. Strekkmerker kan du imidlertid ikke kontrollere uansett da mye er genetisk betinget.

Mvh tidligere "proff" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Du har hatt hullet ditt såpass lenge at det sannsynligvis aldri kommer til å gro igjen. Det er mao ingen fare å ta den ut og sette den inn igjen etter fødsel. Dette har noe med at huden på magen er tykkere og seigere enn andre plasser på kroppen. Strekkmerker kan du imidlertid ikke kontrollere uansett da mye er genetisk betinget.

Mvh tidligere "proff" :)

takk for svar!! :)

Jeg har nok anlegg for strekkmerker dessverre, Har mange fra før jeg ble gravid!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!

Uff ja, det har jeg også, har kun hatt noen på hoftene fra før og fikk et par i ca navelhøyde etterhvert som magen vokste. Men for et par-tre uker siden så magen min plutselig ut helt identisk med mamma sin. Dvs FULL av strekkmerker fra navel og ned. Er i uke 36 nå. Uff :P

Hehe, innestengt piercinglukt er noe av det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut min da jeg var ca 16 uker på vei første gangen. Fikk likevel et mikroskopisk strekkmerke over navlen der piercingen gikk inn. Synes ikke særlig godt til vanlig, men synes godt nå som jeg er gravid og har utstrekt/utovernavle... Søstern er lege og mente det ikke er et vanlig strekkmerke, men et helt typisk piercingarr. :vetikke: Har ingen andre strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...