Gå til innhold

Vet DU hvilken serie dette er? Trenger hjelp!


Pasi

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske desperat etter å finne ut hva denne serien heter. Jeg fulgte med på serien sent på 90-tallet (mellom 1996 og 1999 en gang), og har veldig lyst til å få kjøpt den på dvd om det finnes!

Det jeg vet: Den gikk på tv2 i helgene, etter Bonanza og før Spellbinder mener jeg.

Serien gikk ut på at en gruppe ungdommer og noen voksne bodde i en by i en jungel, og gjemte seg for noen andre som av og til fløy over området i helikopter. Vignetten startet med at to store dører på en port i jungelen enten åpnet seg/lukket seg. Det var mye jungel,en del slåssing og litt romantikk innimellom. Det var en ganske fengende vignett. Husker dessverre ikke så mye mer :/

Jeg tror serien er australsk.. vet ikke hvorfor, bare får det for meg.

Hadde vært veldig takknemlig om andre også husker på denne serien, og vet hva den henter, evt. har en link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, tror ikke den er blant disse sidene dessverre.. kanskje den er fra 1997 da, gikk iallefall samtidig med Spellbinder. Den minner forresten (stemningen i serien) litt om The Tribe som har gått i senere tid...må vel lete videre og se. Har sendt mail til tv2, men får ikke svar :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Legend of the Hidden City :)

JAA! Det er den:) hurra, nå ble jeg glad! Finner introen til den på youtube, kjenner den igjen :) Tusen takk!

Vet du om den er utgitt på dvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! :klemmer:

Jeg elsket den serien da jeg var liten :)Husker jeg var litt småforelsket i Dean.. Hehe..

Jeg aner dessverre ikke om den er gitt ut på DVD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...