Selma_ Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #521 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja, veldig greit å ha noe å forholde seg til Vektøkningen må man vel ta med en klype salt, det er jo så individuelt.. Har merket selv at det går veldig i rykk og napp, nå har økningen plutselig stoppet opp litt.. Var på kontroll i dag, og det var hyggelig vesla sparka i vei, og magestørrelsen min følger kurven. Resten så også fint ut, men blodprosenten har gått litt ned. Det er kanskje normalt det? Jeg merker at frøkna har blitt sterkere, for sparkingen er helt vill for tiden! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #522 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som vet om dettelammeskinnet er bra? Synes det virket så billig.. Tenker til å ha i vogna, i allefall til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 6. mars 2012 #523 Del Skrevet 6. mars 2012 koselig med spark, og bra at kontrollen gikk bra=) jeg gikk ned 2 kg iløpet av de tre første månedene, og er nå der jeg var, alså opp 2 kg. men så har jeg litt og gå på og:P det lamme skinnet kjøpte jeg, svigerinnen min har det og er kjempe fornøyd=) så satser på at det er bra=) ha en fantastisk goe dag=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. mars 2012 #524 Del Skrevet 6. mars 2012 Lillemakrell er helt crazyperson her også om dagen! Og over mye lengre tid enn før. Tidligere ga han seg etter ca 10 minutter, men nå kan han drive på i over en halvtime i strekk. Koselig, særlig på dagtid (når jeg ikke prøver å sove!).. Det lammeskinnet så veldig fint ut - setter det på handleliste til vi skal på bytur! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mars 2012 #525 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror det lammeskinnet er like fint som andre. Det er lett å tenke at man må ha det beste og dyreste, men jeg velger jo sjelden det dyreste til meg selv. Nøstebarnskinnet er svindyrt ihvertfall! Gøy med skikkelige spark! Det beste med å være gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 7. mars 2012 #526 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei-hei! Vil bare hilse på. Håper det går bra med deg og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. mars 2012 #527 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som vet om dettelammeskinnet er bra? Synes det virket så billig.. Tenker til å ha i vogna, i allefall til vinteren. Oi! Det var jo kjempebillig.. Jeg kommer garantert til å kjøpe et sånt.. Jeg har et skinn fra før, langhåret, men de der var jo knallfine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #528 Del Skrevet 9. mars 2012 koselig med spark, og bra at kontrollen gikk bra=) jeg gikk ned 2 kg iløpet av de tre første månedene, og er nå der jeg var, alså opp 2 kg. men så har jeg litt og gå på og:P det lamme skinnet kjøpte jeg, svigerinnen min har det og er kjempe fornøyd=) så satser på at det er bra=) ha en fantastisk goe dag=) Da satser jeg også på at det er bra Ønsker deg en fin dag og en god helg Lillemakrell er helt crazyperson her også om dagen! Og over mye lengre tid enn før. Tidligere ga han seg etter ca 10 minutter, men nå kan han drive på i over en halvtime i strekk. Koselig, særlig på dagtid (når jeg ikke prøver å sove!).. Det lammeskinnet så veldig fint ut - setter det på handleliste til vi skal på bytur! Ha en fin kveld! Morsomt med livlige babyer i magen Tror det lammeskinnet er like fint som andre. Det er lett å tenke at man må ha det beste og dyreste, men jeg velger jo sjelden det dyreste til meg selv. Nøstebarnskinnet er svindyrt ihvertfall! Gøy med skikkelige spark! Det beste med å være gravid! Ja, skikkelige spark er moro, nå får jeg i allefall full kontroll på at hun lever og har det bra Var mye mer bekymret for alt som kunne gå galt før, når jeg ikke hadde begynt å kjenne spark enda.. Hei-hei! Vil bare hilse på. Håper det går bra med deg og magen. Hei på deg! Hyggelig Her går ting fint, og magen har det bra! Eller, den lille i magen later til å ha det bra i allefall , mens mor er plaget med en del kynnere.. Oi! Det var jo kjempebillig.. Jeg kommer garantert til å kjøpe et sånt.. Jeg har et skinn fra før, langhåret, men de der var jo knallfine. Ja, synes det var billig, og billig liker vi Og hvis flere av dere også tror det er bra, og velger å kjøpe det, går jeg jammen meg til anskaffelse av et jeg også! Må få somlet meg til å bestille vogn snart... Og har enda ikke bestemt meg for seng. treig.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 11. mars 2012 #529 Del Skrevet 11. mars 2012 Det jeg kommer til å savne mest når snuppa har kommet på utsiden er definitivt sparkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. mars 2012 #530 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei på deg igjen! Håper du har det fint, og ikke har for mange kynnere.. Her har det også tatt seg opp litt med kynnere igjen, etter en rolig periode. Rart det der... nevnte det for jordmor på fredag, og hun mente det ikke er noe å bekymre seg for så lenge det ikke er for vondt og for regelmessig. Kanskje prøve å roe litt ned. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #531 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei hei! jeg har det fint jeg Men kynnerne er ganske plagsomme.. Det har ikke blitt noe mindre, men de er heldigvis ikke vonde. Prøver å gå litt til, og skal prøve å være flink til å ta det med ro framover. Hvis ikke det hjelper får jeg nok ta en prat med jordmor (legen min er visst ikke så god på svangerskap har jeg merket..). Vil helst slippe sykemelding, så da får jeg prøve å skjerpe meg og klare å roe ned..! Gleder meg over sparkene i magen, som stadig blir sterkere, og er spent på å møte frøkna om 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #532 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg elsker å våkne opp på morgenen og komme på at jeg faktisk er gravid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. mars 2012 #533 Del Skrevet 13. mars 2012 Så koselig! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 14. mars 2012 #534 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg elsker å våkne opp på morgenen og komme på at jeg faktisk er gravid! Verdens beste følelese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. mars 2012 #535 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble minnet på det senest i dag av en lege, at kynnerne er en påminnelse om at du bør roe ned. Lettere sagt enn gjort, men.. Kan du få tilrettelegging på jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #536 Del Skrevet 19. mars 2012 Ble minnet på det senest i dag av en lege, at kynnerne er en påminnelse om at du bør roe ned. Lettere sagt enn gjort, men.. Kan du få tilrettelegging på jobben din? Ja, det kan ligge noe i det altså.. Men som du sier, ikke alltid så lett å roe ned heller. Helgen har det vært litt roligere på kynner-fronten, men i dag har det tatt seg opp igjen.. Jeg har gode muligheter for tilrettelegging på jobb, jeg må bare finne ut hva jeg trenger å få tilrettelagt kynnere kommer uansett om jeg står, går, sitter eller ligger.. Ellers er det mye liv i magen om dagen og vekta mi raser oppover, 1 kg i uka...... Hjelpes, lurer på hvor det vil ende. Ønsker alle en fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. mars 2012 #537 Del Skrevet 19. mars 2012 En del kynnere her også om dagen, men som du sier, vanskelig å gjøre noe med. Heldigvis er det ikke for mye, og heller ikke særlig vondt! Herlig med masse liv, de kommuniserer gjerne! Ha en fin uke du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mars 2012 #538 Del Skrevet 19. mars 2012 Herlig med liv i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. mars 2012 #539 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, det kan ligge noe i det altså.. Men som du sier, ikke alltid så lett å roe ned heller. Helgen har det vært litt roligere på kynner-fronten, men i dag har det tatt seg opp igjen.. Jeg har gode muligheter for tilrettelegging på jobb, jeg må bare finne ut hva jeg trenger å få tilrettelagt kynnere kommer uansett om jeg står, går, sitter eller ligger.. Ellers er det mye liv i magen om dagen og vekta mi raser oppover, 1 kg i uka...... Hjelpes, lurer på hvor det vil ende. Ønsker alle en fin uke!! Ja, da er det ikke så lett. Jeg får også kynnere i ro, men de er sjelden ubehagelige. Kanskje litt mindre aktivitet på fritiden hjelper? Vekta, ja.. Jeg har ikke veid meg de to siste ukene.. Men heller et par kilo for mye enn for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mars 2012 #540 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har satt bort vekta en periode, jeg ble alt for opphengt i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå