Gå til innhold

Smerte/ømhet høyre side av magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene merket at jeg får smerter/ømhet på høyre side rett over hoftekulen, og under magen på en måte. Dette merker jeg da jeg skal snu meg om natten, og spesielt hvis jeg snur meg litt for fort (fort og fort fru Blom, vanskelig å snu seg fort 8 måneder på vei :fnise: ) og smerten/ømheten avtar igjen ganske fort. Jeg merker det også hvis det er litt høye trappetrinn.

Noen andre som har vært borti dette, og kan forklare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har de siste dagene merket at jeg får smerter/ømhet på høyre side rett over hoftekulen, og under magen på en måte. Dette merker jeg da jeg skal snu meg om natten, og spesielt hvis jeg snur meg litt for fort (fort og fort fru Blom, vanskelig å snu seg fort 8 måneder på vei :fnise: ) og smerten/ømheten avtar igjen ganske fort. Jeg merker det også hvis det er litt høye trappetrinn.

Noen andre som har vært borti dette, og kan forklare? :)

Ingen som har opplevd det samme? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vondt, men har en veldig irriterende kiling/kribling akkurat der du beskriver. Dette er så plagsomt at jeg ikke kan ligge på høyre side om natten. Det går hardt utover venstre skulder for å si det sånn...

Kanskje det er noen nerver i klem eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte blindtarm med en gang, eller cyste på eggstokken. Disse artet seg ganske likt i begynnelsen for min del. Men det var kanskje gravid-greier du siktet til? Da aner jeg ikke.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...